Fidek versterker 2* 1500 watt. 4 ohm

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MC Party
    • Sep 2003
    • 481

Fidek versterker 2* 1500 watt. 4 ohm

Ik kwam deze versterker op het net tegen en omdat er een mooie prijs aanzit vroeg ik mij dan ook af of dit uberhaupt wel wat is. Daarom mijn vraag:" heeft iemand ervaringen heeft met deze versterker en zoja positief/negatief.
    Wanneer iemand meer kan zeggen over zijn ervaringen met het merk Fidek dan is deze ervaring ook zeker het vermelden waard.

M.v.g Martin
    edit: onderwerp verplaatst naar starters forum door modje
    Midas verona 400 + KS audio-T12 + BSS DPR fx => i'm lovin' it ! ;-)
  • Klaaske
    • Jun 2003
    • 571

Conrad...gebruik ff de search en vind de meningen over deze dealer [:P]
    <font size=\"1\">
    Groeten,
    Jaap
    <b>
    -[GSXke :)]-
    </font id=\"size1\"></b>

Comment

• Michael
      • Nov 2002
      • 643

Mwa het merk fidek op zich is wel ok (prijs/kwaliteit is redelijk) echter de dealer (conrad[V]) is een verhaal apart. Conrad alles behalve goedkoop en wat ze aanbieden is vaak van zeer slechte kwaliteit. Als je echt die versterker wilt hebben zoek effe verder naar een andere dealer van fidek (google/yahoo/hotbot...) en waarschijnlijk krijg je hem voor nog minder.

Comment

• MC Party
        • Sep 2003
        • 481

Ja TDS dat snap ik ook wel, maar ze verkopen er ook wel Crown dus om dan meteen te zeggen dat Crown slecht is, is dan ook wat snel geconcludeerd.

Het ging om [u]ervaringen</u> over het merk fidek[V][V][V]

En Michael heb je zelf ervaring met Fidek ???

&lt;&lt;&lt; Mensen willen oud worden en jong blijven &gt;&gt;&gt;&gt;

Comment

• MC Party
          • Sep 2003
          • 481

Hier een link met nog effe wat spec's:

Comment

• Michael
            • Nov 2002
            • 643

Dit is ook een oem bakje welke je ook bij velleman[?] kunt krijgen. Ik heb hem al eens gehoord bij een drive-in show hier in de buurt. Hij is wel ok. Echter denk eraan met een beetje zoekwerk vind je betere produkten voor dit geld. alleen de specs zeggen niet de waarheid. In elk geval kun je de fidek producten plaatsen boven DAP. Ik ben erg lauw over dit merk. Klank is leuk, afwerking is goed maar de prijs is wel hoog vergeleken met gelijkwaardige produkten van een ander merk.

Comment

• ronny
              • Dec 2002
              • 2138

kun je dat ding bij velleman krijgen?? staat nogthans niets van vermeld op hun site.
              niet zagen, gewoon doen!

Comment

• Michael
                • Nov 2002
                • 643

Ben er ook niet zeker van vandaar het vraagteken. moeten even snuffelen heb er nu geen tijd voor. Het is een oem bak dat weet ik.

Comment

• jurjen_barel
                  • Jun 2003
                  • 3148

bij de specs zag ik staan dat het een 100V versterker is, ben je hier ook specifiek naar op zoek?

Comment

• MC Party
                    • Sep 2003
                    • 481

bij de specs zag ik staan dat het een 100V versterker is, ben je hier ook specifiek naar op zoek?

Dit komt doordat dit deze spec's van een bedijf uit ver weg in iedergeval komen.

Zie hier ook een pagina met spec's van de Conr. pieeeeeep uit Duitsland

Ja Michael dat gevoel had ik ook al, ik zal dan ook eens even gaan kijken op het net naar zo'n zelfde product met een ander merkje.

P.s hij kost 600 euro bij Duitse Conr. pieeeeeeeeeeeeep

Martin

Comment

• DJ.T
                      • Nov 2002
                      • 1502

Denk je dat het bedrijf zelf verzint dat het een 100 volt versterker is???
                      Lijkt me sterk, ik denk dat als er staat dat het een 100V versterker is dat dan ook gewoon zo is.
                      We're ready to party, are you?

Comment

• speakerfreak
                        • May 2002
                        • 1446

100 volt versterker en dan 1500 watt aan 4 ohm[:d]jaja[:P] dan zijn het de zwarte versterkers van velleman zagen er aardig uit zijn alweer tijdje uit hoor... jaartje of 2?
                        Derbi Gpr Project aan de gang

Comment

• Michael
                          • Nov 2002
                          • 643

citaat:Geplaatst door DJ.T

Denk je dat het bedrijf zelf verzint dat het een 100 volt versterker is???
                          Lijkt me sterk, ik denk dat als er staat dat het een 100V versterker is dat dan ook gewoon zo is.
                          Waar zie jij staan dat het een 100volt versterker is? Een 100 volt versterker met een vermogen van 2500 watts? zozo daar gaan wat hoorntjes op zeg[][][][xx(] (bestaat mischien[?] maar dit is wel degelijk geen 100 volt versterker).

Jij bedoelt zeker de output voltage maar dat zegt helemaal niet dat het een 100 volt versterker is. Ik ben me bijna zeker dat velleman vroeger van die versterkers had van hetzelfde oem merk die zien er toch zo bekend uit.

een goede tip voor dat vermogen is de ADJ V-4000 of V-5000. Kijk je naar de prijs dan een behringer ep-2500.

Comment

• laserguy
                            • Jun 2003
                            • 2755

dit is inderdaad geen 100V versterker maar die Taiwaneesjes of Chineesjes leveren je elke data die je wil en toevallig heeft iemand het uitgangsvoltage schijnbaar gevraagd bij vol vermogen.
                            Sensitivity=1V en gain=40dB toevallig is dus uitgangsvoltage bij maximale versterking dus in de buurt van 100V!
                            Trouwens "echte" 100V versterkers werken niet met impedanties van 8 Ohms maar veel hoger (om verliezen te beperken en om lekker parallel schakelen toe te laten).
                            Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• MC Party
                              • Sep 2003
                              • 481

Bedankt allemaal, ben ondertussen al heel wat meer te weten gekomen over deze amp.
                              Zijn er nu ook nog mensen die ervaringen hebben met deze versterker???

P.s omdat het een oem product is zijn ervaringen over de bijv Dap versie natuurlijk ook altijd welkom.

M.v.g
                              Martin

Comment

Working...