schuimgenerator

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BAJ productions
    • Jul 2003
    • 587

schuimgenerator

effe een vraagje:
    kun je schuimgeneratorren ook kopen in kleine uitvoering?
    net als die rookdoosjes van 700 Watt.
    voor bijvoorbeeld de WC op school effe onder schuim te zetten.

en waar kun je deze kopen geld voor groot en kleine uitvoering?

gr.
    bas
    groetjes,
    Bas
  • DJ.T
    • Nov 2002
    • 1502

Ken wel kleine sneeuwmachines, maar of ze ook kleine schuimmachines hebben weet ik niet.
    Voor sneeuwmachine moet je even naar de showtec snowbreeze kijken, was hier te koop bij J&H, weet niet of dat nog steeds zo is. Is echt een grappig dingetje, zeker voor het geld (toen 110euro) spuit iets van 5-6m ver en je krijgt leuke vlokjes, volgens mij als je het zakje/tuutje eraf haalt heb je een schuimmachinetje.
    We're ready to party, are you?

Comment

• Rob
      • Dec 2000
      • 470

nee dat zakje is absoluut nodig die zorgt namelijk dat de vloeistof in schuim verandert. En op de vraag kun je die dingen ook in kleine uitvoeringen kopen, Ja dat kan zeker en wordt door nog wel aardig wat fabrikanten verkocht. De meest bekende zijn van eurolite en antari dacht ik zo.

Hier een paar voorbeeldjes:

A Leading Global Fog Machine Manufacturer / 專業舞台煙霧機製造商

Rob v.d. Molen

Comment

• Prins
        • Apr 2003
        • 98

Ik zie net dat de showtec showbreeze nu in de webshop in de aanbieding is.

http://www.licht-geluid.nl/winkel/Aa...asp?id=HL80368

Heb deze wel eens in actie gezien, komt nog best een hoeveelheid schuim uit. Ligt er natuurlijk maar net aan waar je hem wil gaan gebruiken.

Comment

• DJ.T
          • Nov 2002
          • 1502

Prins, daar had ik het ook over ja maar dit is een sneeuwmachine.
          Bas zoekt toch echt een schuimmachine, misschien even beter lezen voordat je een reactie post????

Comment

• Prins
            • Apr 2003
            • 98

Hallo DJ.T,

Hij is dan wel op zoek naar een schuimgenerator, maar uit dat showtec apparaat komt toch echt wel schuim hoor.
            Aangezien jij over dat ding begint, maar niet weet of die showbreeze nog steeds verkrijgbaar is bij J & H, reageer ik hierop door te zeggen dat ze op dit moment in de aanbieding zijn.
            Ik denk dat dit voor hem een prima apparaat in zijn soort is, het gaat toch om het effect?

Comment

• DJ.T
              • Nov 2002
              • 1502

Heej Prins, ik snap wat je bedoeld met dat er schuim uit komt, het is natuurlijk geen echte sneeuw. Je zegt dat het toch gaat om het effect en dat is het nou juist.
              Bas zoekt een echte schuimmachine maar dan een kleine versie daarvan, als hij een sneeuwmachine zocht zou hij dat denk ik wel gezegt hebben?

Comment

• BAJ productions
                • Jul 2003
                • 587

ja dat klopt ik zoek echt een schuimmachine want sneeuw machines komje wel vaker tegen.

gr
                bas
                groetjes,
                Bas

Comment

• Rob
                  • Dec 2000
                  • 470

pfff de komt geen vlok uit die machine die snowbreeze dat spul is al verdampt voordat het op de grond komt []
                  Rob v.d. Molen

Comment

• DJ.T
                    • Nov 2002
                    • 1502

Dat zal je nog vies tegenvallen rob.
                    Heb hem vorig jaar gekocht om met de kerst toch nog sneeuw te hebben
                    Echt ver komt hij niet, zo'n 5m maar hij weet toch aardig wat te produceren.
                    Hij is ook zeker niet bedoeld voor grote feesten enz.
                    Het is meer een soort van erbij effect, hebben hem van de zomer ook nog een paar keer bij een openlucht zwembad gebruikt met disco zwemmen 's avonds en het was echt een leuke aanvulling op de show. Maar dat ding is overigens ook niet bedoeld om schuim te produceren wat veel mensen denken dus is het ook niet zo erg als er niet zo'n dikke laag op de grond komt te liggen, daar is hij immers niet voor bedoeld, het gaat echt om het lucht effect.

Comment

Working...