Dubbele CD Speler

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DanceSmash Drive In Show
    • Oct 2003
    • 3

Dubbele CD Speler

Hallo,
    Ik wou ff wete of iemand bekend is met de US Blaster dubbele CD Speler
    van Conrad?? Hij stond in 2004 catalogus voor €259. Graag
    hoor ik jullie reacties!

Greetz Peter

edit modje: onderwerp verplaatst naar newbie en startersforum: graag even opletten waar je vraag het best this hoort.
    toevoeging: ik ken de bewuste speler niet :-)
    LIFE IS A REALLY LONG MIX WHICH CAN END SO SUDDENLY
  • DJ.T
    • Nov 2002
    • 1502

Ik kreeg bij mijn computer een setje us blaster boxjes maar dat klinkt echt nergens naar.
    Die Altec Lansing dingen die er nu aan hangen geven toch een veel strakker geluidje
    Ik denk ook dat je voor het geld niet veel kan verwachten, zal wel leuk zijn voor op je kamertje maar ik denk dat je met dit soort dingen zeker niet OTR moet gaan.
    We're ready to party, are you?

Comment

• BAJ productions
      • Jul 2003
      • 587

was bij mij vrij snel kapot, binnen twee weken 3 feestjes en vervolgens gaf hij alleen nog "no disc" trug gestuurd en kreeg te horen dat die moest zijn gevallen jammer dan
      werkt wel lekker, zeker kopen als het hier om twee feestjes gaat ander effe door sparen.

groetjes
      bas
      groetjes,
      Bas

Comment

• Klaaske
        • Jun 2003
        • 571

Handig om 2 feestjes te draaien en dan steeds een nieuwe te kopen
        <font size=\"1\">
        Groeten,
        Jaap
        <b>
        -[GSXke :)]-
        </font id=\"size1\"></b>

Comment

• DanceSmash Drive In Show
          • Oct 2003
          • 3

Wat is er dan mis mee? Wat rade jullie me dan aan (wel ongeveer deze prijsklasse!) ? Ut lijkt mij wel een mooi ding !
          LIFE IS A REALLY LONG MIX WHICH CAN END SO SUDDENLY

Comment

• jurjen_barel
            • Jun 2003
            • 3148

Blijkbaar ken je US Blaster nie goed.

Alles is zo goedkoop omdat ze er dinge in zetten van klasse (bale, alfabet te klein) kwaliteit.
            Vertrouw me: KOOP HET NIET

Wil je iets van goede prijs/kwaliteit verhouding?
            Neem de nieuwe Tascam CD-302, echt soepel apparaatje. Zelf ook een paar keer mee gewerkt sinds kort.

Suc6,
            Jurjen

Comment

• speakerfreak
              • May 2002
              • 1446

beetje leuke spelers beginne vanaf 600/700 euro en dan wil je voor 270 een dubbele hebben... gaat je niet lukken

PS, VET STERRETJES ZIJN WEER TEURG
              Derbi Gpr Project aan de gang

Comment

• Max
                • Feb 2003
                • 680

US blaster is toch z'on automerk speakers ?

Ps. heb nog een JB-systems cd 560 te koop... mail me !

Comment

• Michael
                  • Nov 2002
                  • 643

pak je dan tenmisnte de dap 600d MKII (sony loopwerk) die kost een 299 euro dus redelijk in de buurt van je budget en toch een stuk betrouwbaarder dan de us blaster. Service is bij beide merken hetzelfde (bijna niet voorhanden).

Anders kijk eens even bij ESO die hebben nu ook cd spelertjes gelanceerd in die prijsklasse. Kwaliteit is ook als us blaster maar ze hebben wel nog zoiets als klantenservice.

Comment

• skylineshow
                    • Oct 2003
                    • 71

ik zou toch echt evenb doorsparen dan....

Misschien betaal je voor een fatsoenlijke en kwaslitatie hoge cdspeler wel 600/700 euro, maar dan heb je ook wat:

voorbeeld:

een maatje van mij heeft een omitronic dubbele cdspeler (nog geen jaar oud en continu overslaan) en dit niet door schokken.

Ik heb zelf wel is met een dap dubbele cd speler gewerkt (weet nie welk type) en in plaats van alleen naar boven en naar beneden kon ik de pitch fader ook van links naar rechts bewegen, zo los zat deze (en nee, dit apparaat was niet oud of misbruikt)Hiernaast reageeren deze cdspelers minder goed als b.v. denon.

bij onze drive in show: hebben we nog een oude denon 2000f, minimaal 6 jaar oud en een perfect apparaatje, werkt nog steeds..... daar merk je het verschil in de prijs.

Ben je van plan over een jaar te stoppen koop dan DAP of iets dergelijks... wil je langer doorgaan spaar dan ff door

de kleine dingen (die toch groot zijn op den duur) maken het verschil......

Comment

• laserguy
                      • Jun 2003
                      • 2755

ik heb nu al meer dan een jaar de JB-410 in de verhuur en gebruik hem ook af en toe zelf. Is echt wel goed ondanks de naam "JB" maar na hun rampjaren met de 4000 en 5000 serie waar je beter steeds een toestel reserve op voorraad kon hebben omdat er altijd eentje in herstelling stond zijn zij echt wel goed terug gekomen. De JB-410 kost nu practisch niets (zie winterpromo) en leest al mijn cd's en ook mijn huurklanten hebben er geen problemen mee.
                      Van ESO kan ik niet geloven dat zij goedkope CD-spelers zouden maken: ESO is toch een vrij duur merk (maar ook wel goed hoor).
                      Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• Michael
                        • Nov 2002
                        • 643

ESO was vroeger behoorlijk duur klopt maarja de ESO one krijg je nu niuew al voor 65 euro dus dat dure laten we maar even weg. Ze hebben wat budgetspul uitgebracht waaronder draaitafels en cd spelers. Mijn advies is en blijft voor dit budget de dap 600d MKII anders kijk eens op ebay.de daar worden dubbele cd spelers al vanaf 40 euro te koop aangeboden vaak nog in goede staat. Als ik me niet vergis is de dap 600D MKII en de JB 410 dezelfde oem bak.

Comment

• djbirdie
                          • Oct 2002
                          • 509

Kun je niet een 2ehands exemplaar kopen, dit scheel toch weer wat!
                          grtz, Niels

Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken!

Comment

Working...