Rookmachine vraagjes

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • johan L.
    • May 2001
    • 384

heb je hem nieuw gekocht of 2e hands?

want je zou m kunnen proberen schoon te maken.

Je moet dan even de search/zoekfunctie gebruiken
    want daar is al een heel topic over.
    Net deed ie het nog.

Comment

• Ibvee
      • Nov 2002
      • 714

citaat: ik heb laatst een rookmachine gekocht en die deed het eerst zeer goed. op een gegeven moment begon hij de rook een stuk minder ver weg te spuiten dan ik gewend was. wie weet wat er aan de hand kan zijn? fan kapot.... tell me pleaze! het is een skytech smockmachine 700 watt
      yep, hadden wij ook, volgens mij was t zelfs dezelfde. Was toen niet van ons, maar hebben m toch opengemaakt, laat ze t niet weten, dan vervalt de garantie.... was dus gewoon verstopt, dat tuitje dus, weet niet hoe t heet, daarom ben ik ook geen lichtman. Maarja, moet je anders doen als je op tour bent, als je m terugbrengt ben je nog wel ff bezig.

groet => Micha
      De groeten => Micha

Comment

• skylineshow
        • Oct 2003
        • 71

wij hebben bij ons in het jongerencentrum ook zo'n leuk 700 watt foggertje (zijn bezig met Jem foggertje, maar hebbugetaire beperkingen), de reden dat er vocht uitloopt is bij ons omdat deze veeel schuin hangt (hangt aan truss bijna vertikaal).

En dat probleem van weinig rook hebben wij ook af en toe oplossing bij ons = ff de kop van de rookmachine eraf draaien en hier met een naald doorheengaan. Je moet nl als je goed kijkt een redelijk gaatje hebben als je er doorheen kijkt.

en zit er geen slangetje dubbel; dit heb je wel eens bij dat soort goedkope rommel.

Comment

• Ibvee
          • Nov 2002
          • 714

Yep, moet je die kap er es afhalen, en dan laten spuiten, als t hetzelfde probleem is, staat de kamer met een paar seconden helemaal blauw... of grijs, wat jij wil (hangt er natuurlijk vanaf hoe groot de kamer is).

groet => Micha
          De groeten => Micha

Comment

Working...