ervaringen DAP palladium serie

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Stefke
    • Sep 2003
    • 259

idd RDH,

Grappig trouwens jou vergelijking. Zit beroepsmatig in de GSM en dit is trouwens dagelijkse kost!!! Ze willen allemaal Nokia ook al is het duurder!!! Grapigge is dat Nokia wel veel uitval heeft en dikwijls zelfde problemen, maar da geeft ni, ze hebben een Nokia, zoals iedereen er een heeft.

Maar ff terug on-topic

Luc zei om de nieuwe dap in het oog te houden als er een budget is tussen 600 en 1000€. Komen ze dan wel met "degelijk" materiaal dat die duurdere prijs waard zal zijn?

En is er nu iemand die meer kan vertellen over dit topic, namenlijk dat Dap palladium goed of slecht is en dit uit ervaring??
    ah zo dan

Comment

• Michael
      • Nov 2002
      • 643

Soundtech is geen budgetmerk en maakt verre van slechte versterkers. Je kunt soundtech ook niet vergelijken met dap. Echter is soundtech hier erg onbekend. De P-serie versterkers van DAP zijn een heel verhaal apart. Deze versterkers zijn een van de beste series die dap ooit op de markt heeft gebracht. Bij deze serie hebben de aziaten per toeval eens een degelijke bak in elkaar gezet met het grote nadeel dan wel dat hij loodzwaar is. Moet je kiezen tussen een dap p serie amp of een palladium dan pak je die tweede hands p serie amp (ze zijn ook nog nieuw te krijgen op sommige plaatsen).

Palladium lijkt mij gewoon een omhulsel met wat draadjes en transistors erin, het kan ook niet anders want voor dit geld kan men onmogelijk iets degelijks samenstellen zeker als men er vanuit gaat dat de palladium van dezelfde fabrikant is als de q-amps dan is dit dus echt een afrader (ben niet zeker of dat ook zo is).

Comment

• B-Rental
        • Sep 2003
        • 76

volgens mij kun je ze nog bestellen bij high drek...kuch kuch high lite.
        ]

Comment

• ralph
          Banned
          • Aug 2000
          • 2649

Ik zal wel weer een ongelovelijke zeurdoos zijn als ik vraag wie van bovenstaande mensen ook ECHT een keer een palladium versterker heeft aangsloten?

Er staan weer een heleboel meningen, maar slechts een enkeling verteld wat ie er op heeft aangsl;oten en verteld er dan tevens bij dat dit eigenlijk teveel is, en voor iedree versterker een flinke aanslag.

Heb inmiddels beetje ervaring met de P500, 700, 1000 en 1600. Niet met één enkel exemplaar, maar met van ieder enkele tientallen...
          eerste serie was van alles mis mee, de vervolgseries geen problemen mee gehad.

Comment

• Michael
            • Nov 2002
            • 643

citaat:Geplaatst door B-Rental

volgens mij kun je ze nog bestellen bij high drek...kuch kuch high lite.
            Nou zover bekend zijn ze toch al door de voorraad heen van deze amps bij highlite.

Wat er gezegd wordt van ervaring moet je ook even rekening houden met het feit of het nu werkelijk dezelfde amps zijn als de q-amps of niet. Zoja dan is er al veel ervaring beschikbaar (vooral slechte) over deze reeks versterkers.

Comment

• musicjohn
              • Aug 2001
              • 1102

citaat:Geplaatst door jeroenschuuring

00:39:44 Voor zover er nog iemand wakker is...
              Hahahahaaaa, de meeste onder ons zijn nog aan het werk om deze tijd !!!
              Greetzzz... [;)]

John

Wilt U de allernieuwste updates nu installeren? Klik dan <b>---&gt;&gt;&gt; HIER &lt;&lt;&lt;---</b>

Comment

• jeroenschuuring
                • Aug 2003
                • 7

Goede avond allemaal

állereerst dank voor alle reacties zowel positief als negatief.
                en dan nog een vraagje voor Ralph denk je dat ik op een p2000 met per kant twee keer Eminence 15"kappaLF een te zware aanslag op de voeding van dit apparaat doe, er zit een behoorlijke batterij voedings-elco's in 80000 micro fahrad.
                Ik wil echt niet verder gaan dan vier ohm per kant omdat ik geen zin heb in risico's
                jejejetiswe

Comment

• ralph
                  Banned
                  • Aug 2000
                  • 2649

euhm eerlijk antwoord?
                  nee, lijkt me niet de jusit versterker

DAP heeft ook een nieuwe lijn "zware bakken" op de markt
                  de vison reeks
                  zou daar eens bij je dealer naar informeren.

Comment

• sis
                    • Jul 2003
                    • 3305

citaat:Geplaatst door musicjohn

citaat:Geplaatst door jeroenschuuring

00:39:44 Voor zover er nog iemand wakker is...
                    Hahahahaaaa, de meeste onder ons zijn nog aan het werk om deze tijd !!!
                    yepyepyep

sis
                    Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• mr sound support
                      • May 2003
                      • 28

Mannen
                      Wij hebben er een tijdje een aantal (p2000) aangeschaft omdat we ook onder de indruk waren van de binnenkant, en we draaien er prima mee, zonder problemen, En Jeroen, bij ons lopen er 4 eminence omega's mee op de Dap, zonder problemen.

Comment

• robert0593
                        • Aug 2003
                        • 39

zijn die vision reeks versterkers niet gewoon de american audio v reeks verstekers lijken er wel veel op van de voorkant
                        the vitamusic drive in

Comment

• Michael
                          • Nov 2002
                          • 643

citaat:Geplaatst door robert0593

zijn die vision reeks versterkers niet gewoon de american audio v reeks verstekers lijken er wel veel op van de voorkant
                          Is mogelijk. Er wordt laatste tijd erg veel geknutselt in OEM land en bedrijven schuwen niet om allemaal hetzelfde product te lanceren alleen met een andere sticker erop en soms enkele aanpassingen of persoonlijke wensen.

Comment

• MSSS
                            • Jul 2003
                            • 365

Is die vison reeks van DAP al ergens te koop? En weet iemand waar ik plaatjes van die amps kan vinden??

oleole ik heb EV :)

Comment

• Michael
                              • Nov 2002
                              • 643

www.highlite.nl De rest wijst zich vanzelf

Comment

• MSSS
                                • Jul 2003
                                • 365

hartelijk dank
                                oleole ik heb EV :)