movingheads

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gestel73
    • Aug 2003
    • 6

movingheads

ik moet voor school een verslag maken over licht of geluids aparatuur. ik wil het over movingheads gaan doeen ( wash en spot ) heeft iemand hier nog informatie ( link ) voor die ik hier zou moeten zetten[?]

MVG.

RTM
  • Olaf Duffhuës
    • Oct 2000
    • 2477

Robe is among the world’s leading moving light manufacturers, recognised for its innovation, quality engineering and dedication to the very highest production values.

Electronic Theatre Controls, Inc. Lighting solutions, control equipment for Theater, Film & TV studios, Architectural spaces and entertainment industries.
    Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• DJ RoP en LJ WouT
      • Nov 2002
      • 120

waaw Olaf!! Zoveel boodschap in zo weinig tekst.

Probeer ook eens www.google.be en daar typ je dan movinghead of iets dergelijks[]

mvg

wouter

Comment

• moderator
        Moderator
        • Apr 2001
        • 5946

en wellicht is het ook leuk om de zoekfunctie van het forum eens te betrekken in je voorbereidende werkzaamheden.

We doen normaal niet aan gevraagd/gezocht advertenties, maar onder voorbehoud dat je het resultaat ook met ons deelt laat ik dit onderwerp staan, deal?
        Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• R. den Ridder
          • Sep 2000
          • 1500

op www.lightnetwork.com staat een compleet verslag, jammergenoeg in het engels, anders had je copy-paste een stuk sneller klaar geweest :-)

gaat over de geschiedenis van intelligent licht, met foto's

Comment

• Klaaske
            • Jun 2003
            • 571

vertalen
            <font size=\"1\">
            Groeten,
            Jaap
            <b>
            -[GSXke :)]-
            </font id=\"size1\"></b>

Comment

• gestel73
              • Aug 2003
              • 6

bedankt. het zal misschien nog wel even duren voor dat ik tijd heb om mijn verslag te maken. maar als ik iets heb zal ik het hier bij zetten.

Comment

Working...