Disco Meubel...welke prijs?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djkoen
    • Nov 2002
    • 85

Disco Meubel...welke prijs?

Hoi, ten eerste wil ik even aan de admin zeggen dat het hier niet gaat om een discomeubel te verkopen maar ik zou niet weten wat ik hier voor kan vragen. het gaat om het volgende discomeubel: http://www.djkoen.nl/discomeubel/. Ik heb er nu 375 boven gezet maar is dit voldoende?! of is dit te veel. Krasvrij, geen beschadiging! En heel belangrijk: hij moet snel weg!

Alvast bedankt,

Koen.
    Sound Projects Master Blaster: Beetje vreemd, maar wel lekker.
  • Controller
    • Apr 2002
    • 745

Dat lijkt wel een ding van de Gamma [)]

Comment

• Rudy Vorstenbosch
      • Jun 2001
      • 1429

Een mooie degelijke werkbank voor thuis in de schuur wellicht, en dat voor een zacht prijsje....

Comment

• Rob
        • Dec 2000
        • 470

ik vindt het knap veel geld voor een discomeubel. Tìs niet al te moeilijk om zoiets te maken en dan voor veel minder geld aan materialen. Dit vindt ik persoonlijk maar zou er niet meer al 100 euro voor vragen
        Rob v.d. Molen

Comment

• Max
          • Feb 2003
          • 680

leuk meubel
          stevig
          maar weinig inbouw ruimte ...
          en 375 euro ... daar bouw ik toch een heel stuk mooier meubel voor !!!

Comment

• quincman
            • Mar 2003
            • 66

doet me denken aan men mecanno tijd
            maar wel mooi gemaakt, toch vind ook ik 375 euro te veel, 250 zou iets reeler zijn..

Comment

• DJ.T
              • Nov 2002
              • 1502

Hij ziet er vrij gammel uit en een groot nadeel is ook dat er geen wielen onder zitten, een versterkertje erin en je heb gelijk zin om dat ding te laten staan en zonder te vertrekken. Hij is waard wat ieamnd er voor wil geven, wat de gek ervoor wil geven wel te verstaan. Voor 350euro bouw ik toch echt een veel mooier meubel, bestaande uit 2x 19'' flightcase met wielen(!) en dan een mooi plaatje eroverheen is eigenlijk geen werk. Ben ik misschien iets meer kwijt maar dan heb ik wel echt iets moois en helemaal nieuw.
              Ik zou voor dat ding van jou denk ik zo'n 50-100euro geven, ligt eraan hoe mooi je je verhaal maakt.
              We're ready to party, are you?

Comment

• AJB
                • Jul 2003
                • 2289

Het geheel ziet er (no offence) uit als een aangepaste stelling-kast. Als ik mij niet vergis komen de hoek-profielen ook overeen met off. opbergstelling materialen... Een disco-meubel dient naast opbergruimte, als representatie van je bedrijf (drive-in show). De opengewerkte voorkant, anti-licht kleur hout (bruin !!!), en de niet aantrekkelijke vorm, doen mij besluiten tot een max. bod van 50 euro... Waarschijnlijk zul je het meubel dan ook op locatie moeten afleveren...
                If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                ------------------------------------------------
                Arvid Buit
                Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• Fritz
                  • Oct 2001
                  • 621

citaat:Geplaatst door AJB

Een disco-meubel dient naast opbergruimte, als representatie van je bedrijf (drive-in show). De opengewerkte voorkant... blablabla
                  Ik wil niet lullig doen, maar die voorkant is er toch alleen voor de foto afgehaald??

Comment

• AJB
                    • Jul 2003
                    • 2289

Beste Fritz, als de bruine plaat aan de achterkant dienst doet als voorkant, kan men net zo goed een aanrecht kopen...Het geheel kan zonder pardon worden aangevuld met een gootsteen en bijbehorende afwatering... Men wil weten wat het meubel waard is; mijn antwoord = bar weinig...

Duidelijker kan een vraag toch niet beantwoord worden...
                    If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                    ------------------------------------------------
                    Arvid Buit
                    Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• djkoen
                      • Nov 2002
                      • 85

Even voor de duidelijkheid....de bar is niet bruin maar bordeaux-rood...komt op de foto misschien wat anders over.
                      Sound Projects Master Blaster: Beetje vreemd, maar wel lekker.

Comment

• Klaaske
                        • Jun 2003
                        • 571

citaat:doet me denken aan men mecanno tijd

€150 euro is zat denk...
                        <font size=\"1\">
                        Groeten,
                        Jaap
                        <b>
                        -[GSXke :)]-
                        </font id=\"size1\"></b>

Comment

• musicjohn
                          • Aug 2001
                          • 1102

Ik heb ook zo'n ding staan, in de keuken. In het midden zit een wasbak, en links en rechts een blad zodat ik de vuile vaat er op kan zetten, en onderin zitten deurtjes. Keukenkastjes heet dat geloof ik?
                          Greetzzz... [;)]

John

Wilt U de allernieuwste updates nu installeren? Klik dan <b>---&gt;&gt;&gt; HIER &lt;&lt;&lt;---</b>

Comment

• jurjen_barel
                            • Jun 2003
                            • 3148

Niet lullig bedoeld en hij s vast heel stevig,
                            Maar het is eigenlijk een meubeltje van nix.[xx(][B)]

Niet iedereen heeft uiteraard een volvo v70 en als je die dingen volhangt met 19" apparatuur, een mengpaneel en een computer is ie zelfs in drie delen lijkt mij nauwelijks te vervoeren. Er zitten geen wieletjes onder en het lijkt me verdomd last ze er nog onder te zetten bij L-balken. Verder niet al te veel 19" spull in te hangen.
                            Bij (als je de foto bekijkt) het rechter deel, kun je moeilijk de onderste aparaten berijken en zo.[B)]

Nog meer redenen op aanvraag...

Ik zou idd maximaal 50-100 Euro vrage, nog mazzel als je em kwijt raakt.

Sterkte dr mee,
                            Jurjen

Comment

Working...