ik weet het al ik heb een paar draden gekocht en gekeken welke de goeie was en ik heb nou de goeie die andere heb ik gewoon weer terug gebracht
kabel van mixer naar versterker
Collapse
X
-
Waarom vraag je het dan? :S
en ook al ben je nog heel erg newby dan weet je wel dat als je xlr femaile hebt dat daar xlr male in moet zoals je het al zei
Frank, of the drive in show: The Xtreme Xperience.....Derbi Gpr Project aan de gangComment
-
nog ff een late reactie op quincman:
Als je wilt leze wat het verschil is tussen gebalanceerd en ongebalanceerd (ook wel symetrisch en asymetrisch genoemd) moet je ff op deze site kijke:citaat:wanneer is een signaal dan gebalanceerd?
(Sorry J&H dat ik naar een andere winkel doorverwijs)
Dan over het eigenlijke onderwerp: Wat maakt het uit of de kabel ongebalanceerd is of niet, als de versterker maar een beetje in de buurt staat van je mengpaneel zal er weinig gebeuren. Als je met tientalle meterslange kabels gaat werken is het een ander verhaal. Dat is vrage om probleme (brom)
Mzzl,
JurjenComment
-
volgens mij wou mietje horen; koop 2 rca koop 2 xlr koop wat kabel soldeer aan de rca kant de kern aan de pin en de afscherming aan de behuizing en aan de xlr kant de kern aan pin 2 nog een brugje tussen pin 1 en pin 3 en hierop de afscherming weer.
en hoevaak staat dit bescheven op het net?
met de groeten van leenZelfs een direct teruggeslagen tennisbal stuitert wel eens verkeerd.Comment
-
Maak alles toch universeel. maak verlopen van rca naar xlr-m dan kan je gewone universele xlr kabels gebruiken.
simpel.Comment

Comment