dap baskistjes..

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • rdsoundlight
    • Apr 2003
    • 17

dap baskistjes..

ik had ff een vraagje deze baskistjes

http://www.licht-geluid.nl/winkel/Ar...asp?id=HLD3162

samen met 2 x dap mc 15..

zou dit een hard geluid geven en hard genoeg voor 100 man ??

en geeft dit een beetje mooi geluid??

alvast bedankt..

dominique

ps .. is mischien een beetje domme vraag maar ik zou het toch wel even willen weten voordat ik die baskistjes koop...

• Arjan
    • Jul 2001
    • 241

Dominique,

Vertel ook even wat voor versterker(s) je nu hebt staan waarmee je het gaat aansturen..... En je budget, want misschien valt er wel iets beters te krijgen voor ietsje meer geld, maar meer kwaliteit..

See ya!
    Arjan

<font color=\"red\">Waarom neemt er altijd iemand op als je een verkeerd telefoonnummer
    gedraaid hebt?</font id=\"red\">

Comment

• rdsoundlight
      • Apr 2003
      • 17

ik heb nu 1 x dap 500 en 1 x gemini x-4

ja ik had eerst 2 x mc 12 en 2 x mc 15 maar nu heb ik die mc 12 allebei verkocht .. want ik dacht doe die kleine troep maar weg kan je beter twee van die baskistjes erbij nemen denk ik ..

dus

Comment

• speakerfreak
        • May 2002
        • 1446

uh ja wat wil je nou horen, 2x sub 2 x mc15 moet net aan er mee te halen zijn, iki heb ze zelf ook als je mee info of fotos over binne kant moet hebben moet je maar ff zeggen, speaker die erin zit is flinke speaker alluminium korf enz. echt punchy bas zit er niet in maar klinkt wel goed.

Frank, of the drive in show: The Xtreme Xperience.....
        Derbi Gpr Project aan de gang

Comment

• Michael
          • Nov 2002
          • 643

Voor wat meer geld heb je de RW serie baskasat die stukken beter klinkt. Maarja wat verwacht je voor dat geld. Je hebt twee mogelijkheden. Asl je toch niet veel te doen hebt gewoone ven doorsparen of als je ze echt nodig hebt deze kopen. Voorlopig huren kan ook en is vaak een betere oplossing dan uit noodzaak deze kasten te kopen.

Comment

• speakerfreak
            • May 2002
            • 1446

ik zie dat ze nu weer de normale prijs hebben, voor de prijs eerst waren ze niet te overtreffen.

maarum micheal welke kasten van de rw serie heb je gehoord?

Frank, of the drive in show: The Xtreme Xperience.....
            Derbi Gpr Project aan de gang

Comment

• rdsoundlight
              • Apr 2003
              • 17

postings van newline links verwijderd.
              We pretenderen helemaal niets, maar we plaatsen graag links van de fabrikanten.
              Zeker niet uit webshops.
              Indien je zo gericht zoekt, ga dan ff daar informeren.

Comment

• Michael
                • Nov 2002
                • 643

Ik heb alleen de dubbel 15" speaker van de rw serie gehoord. De baskast niet. Ik vind hem persoonlijk een beetje duur maarja hij lijkt mij beter dan de dap powerrange baskast. Echter is dit wel pure speculatie, ik kan dit niet op eigen ervaring bewijzen. Echter verwacht ik wel voor deze prijs toch een betere prestatie dan de dap pr115b aangezien de rw serie sub 18"is en ook nog eens meer vermogen heeft. Ook al zijn dit dap specs die van de powerrange zijn ook gelogen.

Helaas weet ik voor dit geld geen betere alternatieven of je moet weer wat meer geld uit de mouw schudden dan kun je gaan kijken naar de Behringer eurolive baskasten.

Comment

• rdsoundlight
                  • Apr 2003
                  • 17

hoe klonken die dubbele 15 inch ??

Comment

• Michael
                    • Nov 2002
                    • 643

Nou ze doen niet onder aan de behringer b-1520 maar ook met hetzelfde probleem namelijk dat ze zonder eq erg schel kunnen klinken en erg schreeuwerig overkomen. Ze gaan wel een tikkeltje harder dan de behringer b-1520. In het algemeen vind ik toch dat het leuke speakertjes zijn voor hun geld want ze kosten evenveel als een b-1520, klinken zowat hetzelfde maar gaan toch wat harder dus een aardige speaker voor dat geld. Gebruik je een eq bij deze kastjes dan kun je er netzo als bij de behringers een hele leuke klank er uithalen.

Comment

• rdsoundlight
                      • Apr 2003
                      • 17

dus als ik 2 x die dubbele 15 inch uit de rw serie + die 18 inch baskast KOOP uit de rw serie een leuk geluid geven voor 100 man ??

ik heb nu 2 x mc 12 en 2 x mc 15 en die wil ik verkopen en dan deze set kopen..

alvast bedankt

Comment

• Michael
                        • Nov 2002
                        • 643

in principe zou dat wel lukken, of dat ook echt kan zal ook wel aan de versterkers liggen. Als je er goede versterkers achterhangt zou het eigenlijk wel moeten lukken.

Comment

• rdsoundlight
                          • Apr 2003
                          • 17

dus deze set is beter als de soundmate 1 ... sorrie dat ik zoveeel vragen stel maar ik wil wel even iets goeds kopen ik heb 900 euro te besteden dus ... mischien hebben jullie nog iets anders aan te raden voor deze prijs..

alvast bedankt jongens..

dominique

Comment

• Michael
                            • Nov 2002
                            • 643

Nee deze set zal waarschijnlijk niet beter klinken dan de dap soundmate omdat ik toch verwacht dat dap audio voor 920 euro toch echt wel wat betere onderdelen in plaatst (de oem fabrikant dus). De rw set zal met de goede versterkers gewoon meer geluid geven dan de soundmate set aangezien je dan met dubbel 15" full range kasten draait met daar nog eens twee 18" subs eronder. De dap soundmate set heeft maar twee 8" topjes met een 15" baskast.

Comment

• rdsoundlight
                              • Apr 2003
                              • 17

maar wat zou je me nu aanraden want ik weet echt niet wat ik moet kopen voor 900 euro ongeveer...

het moet toch wel hard gaan en ook wel een goed geluidje zijn..

alvast bedankt..

dominique

Comment

Working...