Renkus Heinz P1500

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mr Dj
    • Jan 2002
    • 836

Renkus Heinz P1500

hoi,

Zijn hier mensen die me wat meer info kunnen geven (vooral gebruikers ervaringen) over de Renkus Heinz P1500.

Deze zou 2x750W leveren, en zou deze dan gebriged op 8ohm willen gebruiken. evt ooit op 4 ohm, maar dat zie ik nog niet snel gebeuren.

verder, wat zijn deze dingen 2e hands nog nog waard ?

Maar ik heb Denon (en hoe)
  • Daan Hoffmans
    • Aug 2000
    • 1225

beesten van versterkers...

We hebben er nog 4 staan op de zaak, klinken uitstekend, maar zijn ongelofelijk zwaar. Nadeel is ook dat ie een flink piekstroompje lust bij het inschakelen, wat op sommige lokaties wel eens problemen wil geven.

Op 4 ohm in brug zou moeten kunnen, al weet ik niet of ik het ook zou durven...

Ik heb ook een site........
    Wie niet slim is moet dom zijn...
    <center><i>\"Alles wat schuift doen we naar boven, alles wat draait naar rechts\"</i></center>

Comment

• Gast1401081
      • Mar 2001
      • 7999

is een oude hill-versterker die onder de naam RH verkocht is. Heeft 1 probleem : de elco's laten wel eens los van de print. Verder gewoon aanzetten , en slurpen maar.

wat was mijn allereerste handtekening???

Comment

• Mr Dj
        • Jan 2002
        • 836

dus geen verkeerde bakken...hoe oud ze ook zijn ?
        leuke dingen om mee te beginnen dus ?

Comment

• Daan Hoffmans
          • Aug 2000
          • 1225

Kan me nu idd herinneren dat we ook ooit een elko los hebben gehad, toen zijn ze allen open gegaan en voorzien van een flinke hoeveelheid thermische lijm.

Als je ze in combinatie met andere amps gaat gebruiken trouwens even opletten op hoe je ze aansluit: bij de P1500's van ons zaten van de ingangen de + en de - omgedraait. (Dus 2=- en 3=+) Dat hebben we bij de eerder genoemde rit naar de werkplaats ook maar even omgedraait.

<center><i>\"Alles wat schuift doen we naar boven, alles wat draait naar rechts\"</i></center>

Comment

• Daan Hoffmans
            • Aug 2000
            • 1225

Even naar aanleiding van een MSN bericht van Mr Dj:
            Het feit dat pin 2 en 3 gedraait zijn betekent niet dat de amps ongebalanceerd zijn, das iets heel anders... Ze staan enkel uit fase ten opzichte van de meeste andere amps.

Comment

Working...