Hey medeforummers (wat een woord).
Kzit hier met een vraag waar ik nog steeds geen deftig antwoord op gevonden heb na het doorzoeken van het forum en het raadplegen van de chat, namelijk hoe bereken ik een geluidset?
Kwa gegevens heb ik het systeem dat ik wil gaan gebruiken en de afmetingen van de zaal. Hoe ga ik te werk? Met wat hou ik het beste
rekening? Gebruik ik delays of niet? Dat soort zaken allemaal.
Na het doorzoeken van het forum ben ik op heel veel technische gegevens terecht gekomen, mensen die elkaars antwoord volledig afbreken e.d maw ik ben er weinig wijzer van geworden.
Ik had dus graag een praktisch antwoord gehad, daarmee bedoel ik niet
dat jullie het in mijn plaats moeten gaan bereken maar wel de info om het zelf te kunnen.
Gegevens:
- SP4 systeem (gaat om een selfpowered systeem, tech gegevens op
www.soundprojects.com)
- zaal: Breedte 68m, Lengte 68m, Hoogte: 10m
- type: disco feesje
mvg
Dave
Kzit hier met een vraag waar ik nog steeds geen deftig antwoord op gevonden heb na het doorzoeken van het forum en het raadplegen van de chat, namelijk hoe bereken ik een geluidset?
Kwa gegevens heb ik het systeem dat ik wil gaan gebruiken en de afmetingen van de zaal. Hoe ga ik te werk? Met wat hou ik het beste
rekening? Gebruik ik delays of niet? Dat soort zaken allemaal.
Na het doorzoeken van het forum ben ik op heel veel technische gegevens terecht gekomen, mensen die elkaars antwoord volledig afbreken e.d maw ik ben er weinig wijzer van geworden.
Ik had dus graag een praktisch antwoord gehad, daarmee bedoel ik niet
dat jullie het in mijn plaats moeten gaan bereken maar wel de info om het zelf te kunnen.
Gegevens:
- SP4 systeem (gaat om een selfpowered systeem, tech gegevens op
www.soundprojects.com)
- zaal: Breedte 68m, Lengte 68m, Hoogte: 10m
- type: disco feesje
mvg
Dave

Keep those comments coming.
Comment