Carver PM 1.5

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mr Dj
    • Jan 2002
    • 836

Carver PM 1.5

hoi,
    Ik ben momenteel hard op zoek naar 1 a 2 nieuwe (2e handse) versterkers. Nou ben ik wel geintresseerd in de carver PM 1.5, maar kan er niet zoveel info over vinden. Nou heb ik dus de vraag, hoe oud zijn ze ong (van wanneer tot wanneer gemaakt) en evt gebruikers ervaringen

Maar ik heb Denon (en hoe)
  • Rv
    • Feb 2001
    • 1086

Hier vind je alvast meer ...

Nu, in dat topic staat dat ik er twee gekocht heb, klopte toen ook, eneuh, ik heb die nu terug verkocht, want ik was daar niet zo van onder de indruk. Gingen vrij snel in de clip enzo. Ik heb ze verkocht voor 500 euro per stuk, ze waren zo de deur uit, en ik heb voor hetzelfde geld 2 YAHAMA P4500 gekocht, waar we tot een maandje geleden VEEL tevredener over waren.

Maar nu hebben we toch ook een mankement gehad aan die YAHAMA, en hij is nog steeds niet terug binnen ... dus dat was ook geen reclame voor YAHAMA ...

Maar eerlijk, ik kocht die PM1.5 niet terug, bedankt.

____
    Rv.
    ____
    ____
    Rv.
    ____

Comment

• Mr Dj
      • Jan 2002
      • 836

aha, oke. Maar ik had eigenlijk nog 2 andere op het oog. De qsc rmx 2450, en de dynacord s1200 (Ev Q66). Maar welke ? Prijs/kwaliteit gezien. Verder. Ik heb het topic eens gelezen. hmm als ze echt zo snel over de zeik gaan dan is het denk ik geen optie (die pm 1.5) aangezien ik ze toch gebrugt ga gebruiken. (eerst op 8ohm, later misschien op 4ohm)

Comment

Working...