goede 802's

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • koekaking
    • Apr 2003
    • 22

goede 802's

hoi allemaal,

weet iemand een site waar je goedkoop aan gebruikte speakers kunt komen, bij voorkeur 802's

ik hoop dat dit geen al te domme vraag is maar ik heb me al helemaal suf gezocht

groeten Tim

• Remco vd Werff
    • Apr 2001
    • 753

Hoi koekaking,

Er zijn redelijk wat bekende sites, zo is op deze site de snuffelsite goed te gebruiken. Zo is er heuff.nl met het vraag en aabod gedeelte. Op new-line is een deel aan 2e hands apparatuur besteedt. maar ook op bv. marktplaats staan wel speakers te koop. De 802´s vind je ook in muziekwinkels nog wel eens terug.

Over je keus voor de 802´s....ga eens een beetje zoeken op het forum naar onderwerpen waar die speaker besproken is. Staan wel een hoop nuttige reacties.

Succes.

Groeten, Remco

Kijk uit voor je oren!!!
    Groeten, Remco

Comment

• SWDJ
      • Aug 2002
      • 275

Als je Bose 802 intiept, krijg je al wat handige onderwerpen. De meningen lopen zeer uiteen.
      samenvatting:
      Het is een mooi kastje, maar hij gaat niet zo hard, en niet veel bas. Wel weer geschikt met sub, of voor toespraken. Duur.

bijna elke geluidssite heeft een 2e hands afdeling. Feedback, Heuff, J&H, New-Line en Dj-gear. Je ziet ze vaak te koop staan.

Met Vriendelijke Groet, SWDJ

Comment

• Olaf Duffhuës
        • Oct 2000
        • 2477

Je kunt kontakt leggen met Nederland Muziek, in Almere..Die hebben volgens mij wat 2e hands 802's staan...en 302's...

Suc6 en groeten vanut His
        Olaf Duffhuës

Laat je horrrrrrrrreeeeeennnnnn...
        Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

Working...