wie heeft zin om mij te helpen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pieter23
    • Mar 2003
    • 3

wie heeft zin om mij te helpen

Beste mensen van dit forum!

Ik kom hier voor het eerst en ik ben iemand die echt geen verstand heeft van geluid. Het lijkt me wel erg leuk om het een beetje te gaan begrijpen Ik zou ook graag in de toekomst een eigen setje willen bouwen/kopen. Dus ben ik op zoek naar mensen die mij hier mee kunnen helpen. (van het begin tot het eind) Aangezien hier genoeg mensen zijn die volgens mij echt wel weten waar ze het over hebben, denk ik dat ik hier op de goede plaats ben. Dus waar kan ik het beste beginnen.Het klinkt misschien allemaal een beetje stom maar ik zou jullie allemaal erg dankbaar zijn!!!!

m.v.g. Pieternoordijk@hotmail.com

• DJ Pim
    • Jan 2002
    • 326

Ik zou eens meelezen op het forum, en oude topics bekijken, zo heb ik ook het meeste geleerd! En vragen natuurlijk!

Greetz,
    DJ Pim

Mijn strobe is mijn nachtlamje :-)

Comment

• Rob
      • Dec 2000
      • 470

Alvast welkom maar zou id zoals pim zegt eerst eens zoveel mogelijk topics doorlezen dan ben je al een heeel eind op weg en als je dan een specifike vraag hebt kun je die dan altijd nog stellen.

Rob v.d. Molen
      N.R.G Dj-Team
      " Heb je een job....huur dan Rob de lichtbob "
      Rob v.d. Molen

Comment

• Pieter23
        • Mar 2003
        • 3

Ben al druk aan het rond kijken! En als ik iets niet snap of ergens mee zit KNAL ik het gewoon op het Forum. In ieder geval Hallo ik ben Pieter!

Comment

• diederik van Nimwegen
          • Jun 2002
          • 82

This post is no longer available
          Last edited by diederik van Nimwegen; 28-10-08, 00:54.

Comment

Working...