versterker voor subs

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Daan is gek
    • Nov 2002
    • 26

versterker voor subs

Ik ga twee subs die 600W rms zijn( er zit in elke sub een Kappa 15"LF) bouwen, maar wat is nou een goede versterker waar ik ze mee kan aansturen, ik wil namelijk een nieuwe of tweede hands kopen. De versterker moet zo goedkoop mogelijk zijn. En nog iets is de crossover van behringer de cx3400 een goede voor mijn subs of kan ik ook de cx 2310 nemen?

Alvast bedankt

groet daan

• ronny
    • Dec 2002
    • 2138

wat is je budget voor de amp. Als je niet veel wil uitgeven verwacht dan ook niet teveel of ga voor de 2dehands. Je kan beide crossovers gebruiken. de cx3400 heeft een ingebouwde limiter maar de cx 2310 niet. Aan jou de keuze.

greetz ronny (bsl)
    niet zagen, gewoon doen!

Comment

• LJ Chris
      • Jul 2002
      • 477

Mischien even kijken achter een ADJ V4000 (2*650W op 8Ohm met ingebouwe limiter en X over). Ikzelf huur deze amp om achter mijn baskasten te leggen en ben er heel tevreden over!

En van die X over.. even kijken waar je je het meest mee bezig houdt.. drive in??

Ik dacht dat de CX3400 enkele optionele funties heeft tov de CX2310 zoals delay, limiter en 3weg?
      Correct me if I'm wrong!!
      En vertrouw niet op de limiters van die X Overs; nemen veel te veel bas weg.

Groetjes

Chris
      Morgen is de drukste dag van je leven!

Comment

• ronny
        • Dec 2002
        • 2138

idd die ingebouwde limiters nemen te veel bas weg wanneer ze in werking treden. Dit weet ik uit ervaring.

greetz ronny (bsl)
        niet zagen, gewoon doen!

Comment

• _Jasper
          • Jan 2001
          • 330

Ik heb die limiters erop ook nog nooit gebruikt.

Seeeeeeee ya
          Jasper
          Drive-in Show The Dream Team
          Seeeeeeee ya
          Jasper

Comment

Working...