Sneeuw op apres-ski feest

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ.T
    • Nov 2002
    • 1502

Het blijft op zich best lang liggen hoor. Als er niemand overheen walst bij mij toch wel zo'n 2uur minimaal. Maar als je wilt dat het echt blijft liggen dan weet ik niet of er wel genoeg uit een sneeuwmachine komt. Voor apres-ski zie je ook vaak schuimmachines. Die spuiten veel meer maar dan lijkt het geen sneeuw.

DJ.T Was Here
    We're ready to party, are you?

Comment

• ralph
      Banned
      • Aug 2000
      • 2649

schuim=water met een beetje zeepsop...weet niet of dat nu zo verstandig is om in dit jaargetijde te gaan gebruiken...

>>>> voor zelfbouwers: eet voedsel dat gaar is, koop spul wat klaar is!<<<<

Comment

• DJ.T
        • Nov 2002
        • 1502

Goed dat je het zegt ralph. Is het binnen of buiten? Of bedoel je dat niet: vriezen, want dat heb je eigenlijk ook met NAT papier.

DJ.T Was Here
        We're ready to party, are you?

Comment

• dome
          • Mar 2002
          • 159

En zo doen ze dat dus in de efteling.
          This domain is available for sale. Check out price, information and more on Dovendi.com

kijk hier maar eens echte sneeuw.
          de snowboy is dus wel geinig voor je.
          Wat ik wel een leuke vind is de snowwonder.

gegroet

Comment

• nicovwijk
            • Sep 2001
            • 239

citaat: Hej nico, dan moet je geen schuimmachine hebben, maar toch echt een sneeuwmachine. Het verschil is dat een sneeuwmachine allemaal kleine vlokjes verspreid en de schuimmachine geeft gewoon een berg schuim
            Oeps, sorry, ik bedoelde ook de sneeuwmachine ipv schuimmachine...

citaat: schuim=water met een beetje zeepsop...weet niet of dat nu zo verstandig is om in dit jaargetijde te gaan gebruiken...
            Afgelopen zaterdag hadden ze in uitgaanscentrum Brothers in Bunnik ook een aantal schuimmachines hangen, en heb er buiten geen last van gehad, je word namelijk niet zeik nat van die zooi.
            Dan zou je beter geen bier kunnen drinken, want dan krijg je ook nogal eens wat over je shirt ofzo...

citaat: Dit snap ik niet helemaal, de sneeuw moet als het ff kan wel een tijdje blijven liggen! Hoe krijg ik dat dan voor elkaar?
            Ze blijven niet echt op de grond liggen, omdat de vloer in een discotheek/feestzaal vaak nat is, Wel blijven de vlokken een aantal minuten op je shirt en hoofd liggen...

Groeten Nico
            Groeten Nico

Comment

Working...