Nieuwe versterker

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dj Lauwe
    • May 2002
    • 55

Nieuwe versterker

Ik wil graag een 2e versterker kopen voor mijn instalatie maar ik weet niet precies of ik het zo slim aanpak.

Ik wil een Peavey pv 1500 kopen (500/750 watt)(4/2 Ohm) en deze op mijn wharfedale EVP-18SB zetten (400 watt continu @ 4 Ohm) voor de toppen (wharfedale EVP-15) (200 watt continu @ 8 Ohm) gebruik ik dan mij KODA KD266A (200 watt @ 8 Ohm) ik wil er dan een behringer CX-2310 X-over tussen zetten.

Later verkoop ik dan mij KODA en koop een Peavey pv 2600 (800/1300 watt)(4/2 Ohm) deze zet ik dan op mijn EVP-18SB en schuif de pv 1500 door naar mijn toppen.

Pak ik het zo slim aan of moet ik nog iets meer/minder/anders kopen? Ow ja, als ik die pv 1500 heb kan ik dan beter de X-over ertussen zetten of alles doorlussen en de KODA niet meer gebruiken?
    En als ik de pv 1500 op mijn toppen zet (8 Ohm dus) hoeveel zal deze ongeveer gaan leveren, staat niet bij de specificaties bij f**dback.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

//\\//\\zzl

Dj Lauwe!

• speakerfreak
    • May 2002
    • 1446

pv1500 zal dan denk ik ongeveer275 watt leveren aan 8 ohm, opzzzzzich heb je geen Xover voorlopig nodig omdat die peavey een ingebouwde Xover filter hebben.
    Ik heb een pv2000 en mja ben ik wel redelijk tevreden over.

Frank, van drive in show: The Xtreme Xperience.....
    Derbi Gpr Project aan de gang

Comment

• Dj Lauwe
      • May 2002
      • 55

Ja,ik heb net op de site van peavey zelfs gekeken en hij geeft 2 x 300 watt met 8 Ohm. Ik bedoelde of de peavey alleen meer zou opleveren dan mijn KODA en Peavey met een X-over.

//\\//\\zzl

Dj Lauwe!

Comment

• Dj Lauwe
        • May 2002
        • 55

Nou heb ik een beetje met de zoek gekeken naar info over die behringer 2310 X-over. Ik heb niet echt kunnen zien of ie goed was, want er werd alleen verteld dat de 2300 beter was. Is die 2310 nou een goede X-over, of moet ik ff wachten met kopen. Dus eerst de X-over van de Peavey gebruiken, en daarna een andere X-over kopen?

//\\//\\zzl

Dj Lauwe!

Comment

• RDH
          • Aug 2001
          • 298

sorry...

citaat:
          ik ben jaloers

ik ben een set van 2* Wharfedale evp-s15 en een skytec pa 2500 en ga sparen voor 2* Wharfedale evp-s18SB met een peavey pv 2600 en daarna wordt de skytec pa 2500 vervangen door een peavey pv 1500 (als ze die tegn die tijd nog hebben)

.: Lightshock drive-in show :.
          vroeg dj lauwe wat jij gaat kopen, ik vind deze post niet bepaald zinvol...

groeten,

Remco

Comment

Working...