Limit

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • joeptweety
    • Jul 2002
    • 7

Limit

Heyz,

Misschien is het een domme vraag maar heeft hier iemand ervaringen emt het merk "Limit"??

alvast bedankt, Joep

Joepie ====>>>
    <h3><b><font color=blue>All I want for Christmas is a PS two!!</font id=blue></b></h3>
  • reflection
    • Mar 2002
    • 413

heb je geen folder, foto of link van dit merk?

In tilburg is het te doen!!

heb net gezien dat ze een importeur hebben in belgie en dat er wat mengpaneeltjes van te koop stonden, lijkt heel veel op jb, weet niet of ze ook gelijk zijn aan kwaliteit
    Energy base Light & Sound Logic Systems, Turbosound, Dateq, Pioneer, Labgruppen, Qsc

Comment

• joeptweety
      • Jul 2002
      • 7

ja, misschien dit: http://2dehands.nl/fotos/1455405.jpg

Joepie ====&gt;&gt;&gt;
      <h3><b><font color=blue>All I want for Christmas is a PS two!!</font id=blue></b></h3>

Comment

• dj Q-bone
        • Sep 2001
        • 171

Ajj, dat kan je beter in het foto-forum zetten, want in de gewone fora mag je geen foto's zetten.

Van het merk limit heb ik nog niet eerder gehoord, maar de apparatuur ziet er wel leuk uit (wat overigens niks over de kwaliteit zegt)

Comment

• dj_lucv
          • Aug 2001
          • 616

Vind een zo'n foto toch wel handig, vooral die laatste lijkt me wel gaaf, kun je dan de cd gewoon aanraken ofzo?

Comment

• FiëstaLj
            • Oct 2000
            • 2068

ja die kan je aanraken, je hebt er niks aan en alles wordt veel sneller vuil dan normaal..

maar het ziet er misschien leuk uit ja..

Lighting to the MAX !!!
            Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

Comment

• reflection
              • Mar 2002
              • 413

we zijn ontopic, ik denk namelijk dat dit gewoon jb systems 2 is...kan ook beter zijn, het is in nederland in ieder geval niet bekend en hun website werkt niet..

In tilburg is het te doen!!
              Energy base Light & Sound Logic Systems, Turbosound, Dateq, Pioneer, Labgruppen, Qsc

Comment

Working...