Hallo allemaal!
Ik ben hier nieuw op dit forum en het lijkt me hier wel een gezellige boel!
Graag wil ik van jullie eens het e.e.a. weten.
Ik ben na 2 jaar weer begonnen met mijn hobby, het runnen van een drive-inn.
Ik wil nu even rustig de kat uit de boom kijken en dan als het wat word flink investeren. Ik heb nu vast een bus gekocht voor het vervoer
en mezelf bij de KVK in geschreven
momenteel heb ik de volgende producten:
pa set van craaft 1500 watt rms. Deze set heb ik voor 8800 gulden gekocht.
(twee top twee bas twee verstekers een filter en een mengpaneel was 2e hands en van de broer van mn oom die een muziekzaak had, is dus echt wel oke, weet alleen alle merken ff niet)
dubbele cd, mixer van gemini e.d.nette tafels (prof laten maken)
verlichting: 4 x par, 3x wildmoon, 2x white moon, color moon, rook,triple delta, strobo's , besturing enz.
verder alle noodzakelijke dingen als statieven, kabels enz.
wat moet ik ongeveer rekenen voor een avond draaien?
Het gaat me nu vooral om naam maken, en dan investeren in bv martin scan's en evt grotere PA.
punt 2, wat moet ik als eerste gaan kopen om uit te bereiden?
Scan's? PA? wat is belangrijk? super strakke muziek, of een enorme lichtshow? denk zelf dat het licht belangrijker is, omdat de gemiddelde nitwit toch niet luisterd naar de kwaliteit van de muziek.
alvast bedankt!!!
voordat ik deze krijg:
Ik wil dus ook graag weten wat ik als eerste moet gaan verbeteren/uitbereiden!
Ik ben hier nieuw op dit forum en het lijkt me hier wel een gezellige boel!
Graag wil ik van jullie eens het e.e.a. weten.
Ik ben na 2 jaar weer begonnen met mijn hobby, het runnen van een drive-inn.
Ik wil nu even rustig de kat uit de boom kijken en dan als het wat word flink investeren. Ik heb nu vast een bus gekocht voor het vervoer
en mezelf bij de KVK in geschreven
momenteel heb ik de volgende producten:
pa set van craaft 1500 watt rms. Deze set heb ik voor 8800 gulden gekocht.
(twee top twee bas twee verstekers een filter en een mengpaneel was 2e hands en van de broer van mn oom die een muziekzaak had, is dus echt wel oke, weet alleen alle merken ff niet)
dubbele cd, mixer van gemini e.d.nette tafels (prof laten maken)
verlichting: 4 x par, 3x wildmoon, 2x white moon, color moon, rook,triple delta, strobo's , besturing enz.
verder alle noodzakelijke dingen als statieven, kabels enz.
wat moet ik ongeveer rekenen voor een avond draaien?
Het gaat me nu vooral om naam maken, en dan investeren in bv martin scan's en evt grotere PA.
punt 2, wat moet ik als eerste gaan kopen om uit te bereiden?
Scan's? PA? wat is belangrijk? super strakke muziek, of een enorme lichtshow? denk zelf dat het licht belangrijker is, omdat de gemiddelde nitwit toch niet luisterd naar de kwaliteit van de muziek.
alvast bedankt!!!
voordat ik deze krijg:
citaat:deze vraag wordt helemaal behandeld in het topic "marktverziekers"
Niet dat ik jullie in die categorie plaats, jullie geven immers helemaal geen prijsindicatie af, maar in het bovengenoemde onderwerp kom je diverse discussies en argumenten tegen die je kunnen helpen met het bepalen van je prijs.
onderwerp afgesloten.
Moderator J&H Licht en Geluid Forums
Niet dat ik jullie in die categorie plaats, jullie geven immers helemaal geen prijsindicatie af, maar in het bovengenoemde onderwerp kom je diverse discussies en argumenten tegen die je kunnen helpen met het bepalen van je prijs.
onderwerp afgesloten.
Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment