Welke versterker??

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • speakerfreak
    • May 2002
    • 1446

hhm mag ik dan is vragen welke versterker dat is.

4 kanaals versterker ga je denk al helemaal niet redden, ik zo gewoon een xover nemen, of eventueel een amp met ingebouwd xover , bijvoorbeeld de jaaaapv2600 van peavey heeft een uitgang voor een versterker die alles boven de 150hz overneemt de peavey doet dan dus alles onde de 150 hz.
    het is ook een beetje wat je zelf het makkelijkst vind.

drive in show:
    Xtreme Xperience.....
    Derbi Gpr Project aan de gang

Comment

• DJ.T
      • Nov 2002
      • 1502

Ok, aan peavey ben ik nog even niet toe (geld gebrek) maar ik denk dat ik toch voor die ene versterker ga (die ik al in de winkel gezien heb) natuurlijk ga ik hem uitgebreid testen
      Als ik hem getest heb zal ik nog wel even laten weten welk merk en alle blabla die daarbij hoort.
      Iedereen bedankt (vooral speakerfreak)

DJ.T Was Here
      We're ready to party, are you?

Comment

• speakerfreak
        • May 2002
        • 1446

ben benieuwd.
        Zou je mij kunnen zeggen welke versterker dat dan is met dat vermogen, ander via msn of email...........

denk wel dat als je groter word met je drive in, dat je mischien geen goedkope merken meer wil, omdat ze soms niet te vertrouwen zijn, en de kwaliteit niet veel is.

drive in show:
        Xtreme Xperience.....

Comment

• DJ.T
          • Nov 2002
          • 1502

Tuurlijk laat ik je dat even weten via de mail ofzo (je had toch niet anders verwacht), maar wel als ik weer in de winkel ben geweest, dat is natuurlijk wel handig
          Natuurlijk wil ik als ik groter wordt betere merken, deze set blijft er denk ik ook niet langer dan een jaartje/ anderhalf nog in, we hebben hem pas 2 maanden ofzo maartoch.
          Ik heb in de Music Store catalogus al een mooi setje gezien.
          Zal zo ff de link zoeken, maar is een behringer setje met 4 subs, 2 toppen en bijbehorende versterkers, ik geloof iets van 1200Watt RMS @ 8 Ohm per kant

DJ.T Was Here

Comment

• DJ.T
            • Nov 2002
            • 1502

Hej Speakerfreak
            Hier de link:

Dan is het het rechtse setje van de 2, volgens mij krijg je dan ook wat info erbij. Is dit wat?

DJ.T Was Here

Comment

• speakerfreak
              • May 2002
              • 1446

ligt aan mij of wat, die link doet het volgens mij nie

drive in show: Xtreme Xperience.....

Comment

• DJ.T
                • Nov 2002
                • 1502

Ik zie het, beveiligingetje ofzoiets.
                Dan gaan we het iets moeilijker doen (naja moeilijk)
                - Ga naar www.musicstore.nl
                - Kies de Eng. versie door op de grijze balk te klikken.
                - Rechts bovenin vind je de search
                - UTFS
                - Voer in de search in behringer
                - als hij klaar is met zoeken, vind hij 12 pagina's
                - je moet op de allerlaatste pagina het allerlaatste plaatje hebben.
                - Daar staat geen info, maar bij het zetje ernaast is bijna hetzelfde maar dan andere amp. en 2 subjes minder (geloof ik)
                - als je daar dan toch kijkt, valt het je dan nie op dat die versterker heel erg op DAP lijkt. Dat had ik in de catalogus ook al door: bij elk product dat Music Store claimt dat het een ''huismerk'' is, kan je heel goed zien dat het DAP is. (maar daar gaat het nu ff niet om, maar om ''mijn'' setje)

DJ.T Was Here

Comment

• baccara
                  • Nov 2002
                  • 17

gewon effe sparen voor een echt goed merk waar ik al jaren mee werk.
                  Crown en dan kiezen voor de macrotech 2400 deze levert 2 x 800 watt aan 4 ohm. deze versterkers kosten nieuw zon 2500 euro maar heel af en toe kan ik er wel eens aankomen voor ong 1000 euro ex btw. dan heb je wel een eindtrap die zonder poespas gewoon altijd werkt.

marco

Comment

• DJ.T
                    • Nov 2002
                    • 1502

Waarom luistert er hier niemand??
                    Als die Crown 2x 800W @ 4 Ohm is, is hij iets van 2x 600 @ 8 Ohm, dan ben ik een paar jaar aan het sparen en dan ben ik eigenlijk nog geen stap verder, want dan heb ik nog steeds hetzelfde vermogen. 2500euro is een boel geld hoor, en al helemaal als e het van zakgeld en je bijbaantje moet betalen.

DJ.T Was Here

Comment

• Joost van Ens
                      • Jan 2001
                      • 628

Waarom wil djt het onmogelijke, en waarom denk je dat de meeste versterkers minder dan 1kw geven. Wil jij met alle geweld meer vermogen aan 8 ohm, koop dan nog een versterker en ga aktief draaien.
                      verder. crown is wel heel erg goed hoor, bijna nooit problemen en een hoop vermogen. tot 2 ohm te belasten enz. maar hier betaal je wel voor.

groeten

Comment

• DJ.T
                        • Nov 2002
                        • 1502

Ik denk niet dat alle versterkers minder dan 1 KW geven joost. Maar in het vb. stond dat die Crown 2x 800 @ 4 Ohm is, terwijl ik al verteld heb dat ik al iets vergelijkbaars heb, natuurlijk wel een goedkoper merk dan, maar toch. En ik iets zoek van 2x 1000 @ 8 Ohm dan ben je toch dom (of niet goed gelezen, dat kan ik niet beoordelen) als je met iets aan komt zetten van 400W/kant minder dan wat ik vraag??? (P.S: sorry dat ik ff uitval)

DJ.T Was Here

Comment

• rockmeister
                          • Oct 2002
                          • 134

citaat:
                          Hey, die versterker uit duitsland is erruug mooi, maar veel te veel gedoe met importkosten enz.
                          Wel eens gehoort van E.U./?? of uberhaupt de euro?

Comment

• Joost van Ens
                            • Jan 2001
                            • 628

Zal nog een keer een poging doen. Natuurlijk snap ik dat jij een versterker van 2 x 1kw aan 8 ohm zoekt. En die zal ook ongetwijfeld bestaan. Maar het prijskaartje dat hier aan hangt zal voor de meesten van ons niet leuk zijn en je zal al snel 2 versterkers van rond de 400 w aan 4 ohm hier voor kunnen kopen. En dan zet je dus deze 2 in brug en je hebt je +/- 1 kw aan 8 ohm. Niet zo heel moeilijk dus en nog een beetje verstandiger ook want je kan er in totaal meer mee voor de zelfde prijs. Wat jij dus moet doen is net zo'n bak kopen als je al hebt en bruggen die zooi (indien mogelijk) want anders krijg je nooit wat fatsoenlijks voor jouw budget.

groeten

Comment

• DJ.T
                              • Nov 2002
                              • 1502

Ok, bedankt. Ik snapte eerst niet echt wat je bedoelde Joost.
                              Ik zal wel kijken of ik nog zo'n zelfde kan kopen. Maar op de mijne zit geen brugschakelaar, nou heb ik wel een keer ergens gelezen dat je sommige versterkers dan toch wel kan bruggen door iets te doen: wat?

DJ.T Was Here

Comment

• Reemski
                                • Dec 2001
                                • 690

LEES JE HANDLEIDING EENS....

Daar staat vast in of je hem kan bruggen of niet.. Staat het niet in het boekje dan KAN HET NIET.....
                                Er zijn wel andere mogelijkheden maar die worden wat complexer....

Comment

Working...