Uitbereiding drive-in . Welk merk speakers

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • wes340
    • Sep 2002
    • 276

Uitbereiding drive-in . Welk merk speakers

Heej

Ik wil mijn drive-in uitbereiden zodat ik grotere zalen aankan.

wij hebben heb nu qua licht 4 x par 56 short , mushroom , wildflower , rookdoos

En qua geluid dap clubrange 500 2 x 200 wat @ 4 ohm en skytec speaker 200 wat.

Het lijkt me het beste om nu mijn geluid uit te bereiden zoniet zeg het effe.

Ik zit te twijfelen tussen DAP-mdj15 en de JB-sytems TS-15
    Heb je ervaring met een van de 2 geef je mening en zoniet geef dan aan welke ik het beste kan kopen en waarom.
    (geen dap discussie) en kom niet aan met gebruik de zoek functie want ik vraag welke het beste is ten opzichte van de ander en waarom.
    hierover kon ik niets vinden!

oja nog iets ik krijg voor kerst €75,00 want zal ik ermee doen als ik het aan de drive-in wil uitgeven.
    Ik denk zelf geld bij leggen en een lichtbrug kopen ofniet?
    want ik heb nu een knaken ding.

greets wesley

KEEEEEEEWWWWWWWWWWLLLLLLLLL
    ik sta in onze dorpskrant met de drive-in omdat we binnekort draaien op een thema feest! VETJESS!!
    Hardcore Is Toch Het Mooiste Wat Er Is!!
  • speakerfreak
    • May 2002
    • 1446

hee,

ik heb de ts15 en die bevallen me wel goed voor het geld, ook al heb er andere speakers in gezet, maar nu klinken ze gewoon nog wat beter.
    je zou natuutlijk ook 2 subs kunnen kopen alleen denk ik dan, dat je niet zoveel hoog meer hebt.

speakerfreak was here....
    Derbi Gpr Project aan de gang

Comment

• LJ Chris
      • Jul 2002
      • 477

Ik heb ervaringen met de TS15..

Mijn beste ervaring tot nu toe is dat ik die twee speakers vandaag heb kunnen verkopen :-)

Even serieus nu; de TS15 is geschikt om het in je kamer of DJ ruimte thuis wat stevig aan te doen of kleine feestjes tot een man 50..

Die TS15's gaan echt schreeuwen als je er wat vermogen op los laat, en ik kan je verzekeren, dit geschreeuw hou je niet lang uit.
      Ook heeft de speaker een redelijk laag rendement, ik dacht 96db @1W/m (correct me if i'm wrong)
      Natuurlijk kan je het positief bekijken: Je krijgt waar voor je geld.. Zeker nu met de winterpromotie.

Als je echt in grote zalen wilt spelen kan je volgens mij in jou geval eerst een tijdje huren, ondertussen wat sparen en als de zaken goed gaan, eens gaan kijken achter een degelijke set.

Mvg

Chris

Morgen is de drukste dag van je leven!

Comment

• pro`d`user
        • Jun 2002
        • 534

wat is je budget??
        wat voor feesten draai je nu? en wat voor feesten wil je voor gaan draaien???

- Ik zou gaan voor 1/2 sub(s)dan zou je later bijpassende topjes kunnen kopen, als ik jou was zou ik alleen doorsparen voor een wat beter merk als dap, dat zou ook leuk zijn als je daarna wilt uitbreiden met geluid.

- Als je voor licht gaat... wat natuurlijk ook heel belangrijk is... zou je voor 4extra parretjes kunnen gaan met een lichtbrug.
        zo heb je wel gelijk een redelijk goede lichtshow waarmee je wel leuke feestjes aankan, dan hoef je niet uit te breiden met je lichtshow als je geluidset groter wordt.
        eerst licht kopen kan als voordeel hebben dat mensen een goede eerste indruk van je krijgen waardoor je weer wat meer aanvraag voor nieuwe feesten krijgt.

Ik zou als ik jou was voor eerst wat licht bij kopen gaan want als je op grotere feesten gaat draaien dan heb je nog geen goede lichtshow met datgene wat je nu hebt.

Barry K.
        Only the best is good enough
        Barry K.
        Wij werken met EV ole ole
        In de studio: Tascam, AKG, Shure en Mackie Hr-824

Comment

• wes340
          • Sep 2002
          • 276

citaat:
          Ik heb ervaringen met de TS15..

Mijn beste ervaring tot nu toe is dat ik die twee speakers vandaag heb kunnen verkopen :-)

Even serieus nu; de TS15 is geschikt om het in je kamer of DJ ruimte thuis wat stevig aan te doen of kleine feestjes tot een man 50..

Die TS15's gaan echt schreeuwen als je er wat vermogen op los laat, en ik kan je verzekeren, dit geschreeuw hou je niet lang uit.
          Ook heeft de speaker een redelijk laag rendement, ik dacht 96db @1W/m (correct me if i'm wrong)
          Natuurlijk kan je het positief bekijken: Je krijgt waar voor je geld.. Zeker nu met de winterpromotie.

Als je echt in grote zalen wilt spelen kan je volgens mij in jou geval eerst een tijdje huren, ondertussen wat sparen en als de zaken goed gaan, eens gaan kijken achter een degelijke set.

Mvg

Chris

Heej

waar zijn ze nu in de winterpromotie dan?
          En ik heb voorlopig effe geen geld denk ik maar dan weet ik waar ik naartoe kan sparen en wist ik dus wat jullie er van vinden!

greets wesley

KEEEEEEEWWWWWWWWWWLLLLLLLLL
          ik sta in onze dorpskrant met de drive-in omdat we binnekort draaien op een thema feest! VETJESS!!
          Hardcore Is Toch Het Mooiste Wat Er Is!!

Comment

• LJ Chris
            • Jul 2002
            • 477

Hier in Belgie zijn ze bij elke JB deler in promotie...
            JB heeft ook scans in promotie; ze geven het net niet gratis weg.

Groetjes

Chris

Morgen is de drukste dag van je leven!

Comment

• jbaukema
              • Nov 2002
              • 37

Gewijzigd gewijzigd
              Last edited by jbaukema; 21-01-09, 15:15.

Comment

Working...