maar weet iemand of ik beter de sf25 kan nemen of de sf15 met mijn 350 watt versterker 4 ohm en de sf25 is 500 watt en 4 ohm en de sf15 is 8 ohm en 250 watt..........En ik wil zeg maar de beste geluid/prijsverhouding
nieuwe boxen
Collapse
X
-
je versterker kan de sf25 ook wel aan zal alleen in verhouding eerder gaan clippen.
Ik zou voor de sf15 gaan omdat je als je kleine feestjes hebt niet die grote dingen hoeft mee te slepen , koop je subs, past het als nog makkelijker in de auto omdat het kleinere delen zijn.
Je zult uit de sf25 wel meer bas halen, dat wel.
speakerfreak was here....Derbi Gpr Project aan de gangComment
-
yo speakerman, als ik het goed begrijp gaan de sf15 + subs even hard als de sf25, maar de sf15 kost 430 + de prijs van de subs die ik niet weet( hoeveel kost een paar subs en heb je daar een plaatje van op een website) en de sf25 kost 550, hoeveel kosten die subs, kan ik dus niet beter de sf25 kopen, waar denk je dat ik die het goedkoopst kan krijgen?????
Comment
-
de sf15 en de s25 zullen zeker wel even hard gaan, de sf25 heeft trouwes wel in het filter zitten de basspeakers alle 2 een andere freqentie band hebben.
Je zult wel duurder uit zijn met aparte sub /top.
De keus ligt natuurlijk echt bij je eigen.
speakerfreak was here....Derbi Gpr Project aan de gangComment
-
Tuurlijk is apart sub/top duurder.
En die SF-25 hebben 100 DB 1W-1M en de SF-15 maar 98DB en van de SF-25 ligt het aantal piek DB's ook 3 of 4DB's hoger dus de SF-25 gaat wel wat harder en behoorlijk wat geeft meer bas [de subs zitten al ingebouwd als het waare].
En ze passen zo in een kleine auto met de achterbank plat naast elkaar en met losse sub's ben je zelfs nog iets meer ruimte kwijt, dus als je het geld hebt en je draait behoorlijke feesten zou ik direct de SF-25 nemen.
Later zou je er altijd nog een lekker eindbakje achter kunnen hangen.
Groeten Bob
Comment

Comment