Is dit je eerste bezoek aan het J&H Licht en Geluid forum? Neem dan de veelgestelde vragen (FAQ) even door. Om berichten te kunnen plaatsen, dien je je eenmalig te registreren.
dan is het dus gewoon echt wat wil JIJ, wil je echt goede spullen waar je later ook nog veel aan hebt, of wil je gewoon nu iets hebben om een beetje mee te klote
Ik sluit mij aan bij de meeste van jullie, DOE HET NIET alsjeblieft het is gewoon troep die goedkope series van skytec het is plastic met spaanplaat!
als je slim bent koop dan gewoon wat 2e hands!
ik heb ook ooit een paar 'mccrypt' speakers gekocht bij conrad.
ik heb ze aan een ampje gehangen (gemini xpm 600, is wel een redelijk ampje) niet laten clippen ofzo maar t ging helemaal aan gort het hoog klinkt voor geen meter en het laag dat is niet strak en t klinkt nerges naar!
ik heb voor een redelijke prijs (ik ga hier niet mijn prijzen lopen rondschreeuwen) een paar dynacord spekaers gekocht en die hangen nog steeds op dat gemini ampje en t klinkt perfect.
wordt binnenkort uitgebreid met waarschijnlijk een paar subs uit de corus line en een versterker van crest o.i.d.
hier heb je veel meer aan!
dit is geen persoonlijke aanval op wie dan ook hier!
dit is gewoon mijn mening, en daar vroeg je toch naar?
Comment