Probleem met cd speler!!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • eXact
    • May 2002
    • 76

Probleem met cd speler!!

Ik heb een probleempje met mijn cd speler dat regelmatig terug komt, soms heb ik er geen last van en de andere keer de hele tijd achter elkaar. Het gaan om de bekende tascam cd-302.
    Als ik in mijn rechte cd speler een cdtjuh druk dan pakt hij hem niet, geeft behoorlijk wat lawaai vergeleken met normaal, het lijkt net of hij telkens heen en weer draait. En soms stopt hij ook midden in het nummer, dan geeft hij een error 4 of soms 5 aan. In de handleiding staat een lijstje met de soorten error's en daar staat bij dat ik de cd schoon moet maken (maar de cd is schoon). Weten jullie wat het probleem is??? Ik gebruik gewoon legale cd's.

Kees

eXact Drive-in Shows
  • speakerfreak
    • May 2002
    • 1446

citaat: Als ik in mijn rechte cd speler een cdtjuh druk dan pakt hij hem niet, geeft behoorlijk wat lawaai vergeleken met normaal
    volgens mij heb ik dat ook welles beetje moeilijk uit teleggen dat hij, gaat draaien dan hoor je een beetje tja eeh gesis/ gepiep lijkt alsof ie stopt en dan gaat ie weer sneller en dan hoor je weer da geluid.

wel met een ander cd speler, end an stop ik em in een gewone hifi cd speler en doet ie het zonder problemen.

speakerfreak was here....
    Derbi Gpr Project aan de gang

Comment

• albatros
      • Aug 2002
      • 36

het kan zijn dat het loopwerk een tik heeft gehad met vervoeren
      maak hem ff open en kijk of je loopwerk nog lekker sopel draait.

paulus de crosskabouter
      paulus de crosskabouter

Comment

• eXact
        • May 2002
        • 76

citaat:

beetje moeilijk uit teleggen dat hij, gaat draaien dan hoor je een beetje tja eeh gesis/ gepiep lijkt alsof ie stopt en dan gaat ie weer sneller en dan hoor je weer da geluid.
        Dat rare geluid ja , hij draait en dan stop ie en zo gaat dat maar door. Maar hij kan hem dan helemaal niet meer lezen.

eXact Drive-in Shows

Comment

Working...