Welke RCA kabels???

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hardhouser
    • Jun 2002
    • 32

Welke RCA kabels???

Effe een vraagje,

ik heb al veel tullip kabels geprobeert, maar vind ze tot nu toe allemaal brak ik zoek dus kabels die veel kwaliteit hebben,
    en niet snel losgaan bij de connectors zoals PROFI GOLD wat toch ook al 50 gulden voor 0.9 M kost,

Graag jullie adviezen en merken.

MASSO

• Dj Calibra
    • Jul 2001
    • 64

Hey,

Ik heh kabels van monitor. Ik vindt deze zeer goed, ik hoor ook dat het geluid een stuk beter is geworden.

Je kunt ze zelf ook nog eens op de goede lengte maken doordat je ze zelf moet solderen.

MVG,

Danny

MVG,

Danny

Comment

• Disco Service Apeldoorn
      • Nov 2000
      • 299

Hoza kabels al eens geprobeerd .

rond de euro 9.-

levenslange garantie

Wij hebben D&R, Dateq , Ohm, Rcf, Bose, Jbl, Ev, Nexo, Denon, Genelec, Sabine, Marantz pro, American Dj AKG, Samson DAS, Verlinde, Prolyte en nog veel meer

Comment

• dj_lucv
        • Aug 2001
        • 616

Levenslange garantie? Kabels gaan toch bijna altijd wel een keer kapot? Lijkt me vrij vaag dat je die service gaat bieden als bedrijf.

Comment

• DJ_Robin
          • Jul 2001
          • 610

Maak gewoon zoveel mogelijk XLR , meestal heb je wel de ruimte dat je een connector plaatje kunt maken.
          Het is niet geheel een antwoord op jou vraag , maar ik heb zelf ook een hoop tulpjes versleten en On the road , als het steeds los en vast moet ,daar zijn ze gewoon niet voor gemaakt.
          Daartegenover de XLR , mits je goeie neemt, kan veel meer hebben. deze kan je makkelijk zelf solderen en dus op jou gewenste lengte maken.

M.V.G

Pacific Rentals
          -sound & light-
          EV step up to the next level // RX & X-Array powered by EV P3000 // processed by Lake Contour

Comment

• Mathijs
            Moderator
            • Aug 2002
            • 1353

Op mijn HIFI set heb ik Monster kabels, die hebben ook levenslange garantie (mag ook wel voor die prijs)

maar het makkelijkst is gewoon goede RCA connectoren kopen (neutrik BV) en goede kabels hierbij en dan lekker solderen.

later
            De Tante

Comment

• sparky
              • Apr 2002
              • 2104

Als connectoren niet goed aansluiten op je spullen, dan zou het natuurlijk ook weleens aan de chassisdelen kunnen liggen.

Cinch-kabeltjes van DAP zijn prima en kosten nix.
              Als die kapot gaan, kwijtraken of gejat worden, kost het je tenminste geen 50 piek voor een lullig stukje van nog geen meter.

Een Heavy Duty-oplossing is Tasker met Neutrik gebruiken.
              (2 kabels bij elkaar gehouden, met krimpkous bij voorkeur)
              Afhankelijk van je soldeerkunst is dit bijna onverwoestbaar.
              Enneh, dat ziet er dan ook nog eens behoorlijk cool uit!

Bijgewerkt door - sparky op 16/09/2002 11:44:00

Bijgewerkt door - sparky op 16/09/2002 11:49:07
              Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• Rudy Vorstenbosch
                • Jun 2001
                • 1429

Zelf je kabels maken....

Gewoon Tasker of euro-cable halen en deze pluggen eraan solderen..

Naar mijn idee is er geen beter oplossing te bedenken...

SuCCeS

Showtechniek

Comment

Working...