Karaoke is dat nog wat?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Prins
    • Apr 2003
    • 98

Ik heb inmiddels al DVD's met karaoke kunnen vinden.
    Via internet te bestellen : https://www.bol.com , <a href="https...ww.vanleest.nl.
    Ook zijn er bij de Mediamarkt veel DVD's voorradig. Hier ben ik dan ook geslaagd.
    Jurjen in elk geval bedankt voor je tips.

Comment

• reflection
      • Mar 2002
      • 413

karaoke, tjah, was best leuk, tijdje terug nog gedaan;veel sfeer, nadeel was dat het publiek ziet wat je doet en wat je uitzoekt via de monitor.
      was bij jongeren, en de dj in de pauze vonden ze eigenlijk toch leuker, is dus leuk als aanvulling op je show om met een mic je publiek in te gaan of op podia te halen, maar een geheel karaoke feest, vind ik niet leuk genoeg om een avond mee te vullen
      Energy base Light & Sound Logic Systems, Turbosound, Dateq, Pioneer, Labgruppen, Qsc

Comment

• Daan Hoffmans
        • Aug 2000
        • 1225

Onze Karaoke-Shows gaan ook uitsluitend in combinatie met een disco...
        <center><i>\"Alles wat schuift doen we naar boven, alles wat draait naar rechts\"</i></center>

Comment

• skyline
          • Apr 2003
          • 17

Karaoke is nog steeds hot blijkbaar. Alleen als je vervelende dronken mensen aan het zingen hebt, moet je ze wel in de gaten houden, zag laatst bij een collega dat een heel stel dronken dropjes ook een deuntje wouden zingen maar ondertussen is 1 zo'n zgn. grappenmaker er met een dure microfoon vandoor gegaan, gewoon ff de xlr er uit getrokken en weg was de microfoon, de jongen was nergens te bekennen in de drukte en de dj was zijn microfoon van 300 euro kwijt, erg leuk hoor. Maar verder blijft het leuk en zitten we er zelf ook wel eens aan te denken een karaoke show op te zetten maar denk dat ik eerst maar eens een karaoke set huur en kijk hoe het bevalt. []

Comment

• Whitefarmer
            • Oct 2003
            • 1244

Ik doe ook karaoke, voorheen met CDI, maar omadat hierbij geen nieuwe titels vrijkomen begin dit jaar maar overgegaan naar DVD.
            Ik heb ook gemengde ervaringen.
            in het begin van de avond wil niemand, en na 6 glkazen bier demken ze allemaal "bauer"te heten.
            Ik gebruik voor karaoke altijd "goedkope"microfoons, max 20 euro p/st
            omdat de overlevingskans minder groot is. klinkt niet zo goed als een dure, maar voor de meeste zangers zit daar het verschil niet in.
            Als er eenmaal gezongen wordt is mijn ervaring wel dat het bezig blijft,

Vraagje:
            om te voorkomen dat er lange pauzes tussen 2 verschillende DVD'tjes zitten wil ik gaan "mixen"met een tweede DVD speler, Hoe of waarmee kan ik het beste het videosignaal mixen/switchen??
            ik gebruik nu een scart switch maar dat moet wat professioneler kunnen!

Als ik mijn karaoke zonder bediening verhuur, zorg ik ervoor dat er geen orginele DVD's bij zijn.
            Niet iedereen is even zuinig op z'n spullen als ikzelf.

Tip:
            VCD branden, kan op gewone recordabel CD'tjes.

Gebruiken jullie voor karaoke:
            Galm?
            Gate/comp?
            FX ?

Groeten John
            Groeten John
            ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
            Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

• Jan-Peter
              • Jan 2001
              • 311

Omdat er toch al wat commerciële links voorbij gekomen zijn wil ik toch even de aandacht op een andere leuke site over DVD en karaoke
              Kijk gewoon eens op http://www.dvd-karaoke.nl en je vindt er vele karaoke DVD's. Het is inderdaad jammer dat er niet zoveel NL-talige karaoke DVD's zijn, maar met de serie van Zing maar mee, komt daar toch al aardig verandering in.
              De Engelse en Amerikaanse DVD's zijn wel sneller, Gemiddeld staande Amerikaanse hits binnen een paar weken op één of andere verzamel DVD.
              16 februari 2008... PA-markt !

Comment

• darksens
                • Sep 2003
                • 12

Zie een boel staan over karaoke dvd spelers. Zelf al hier en daar wezen kijken wat een beetje goede spelers zijn voor dvd karaoke. Kom toch een beetje terecht bij Sunfly spelers of Revoy. Kan hier echter weinig specs over vinden. Kan iemand eens zeggen wat zijn ervaringen zijn met bovenstaande merken?

Comment

• showband
                  • May 2001
                  • 4524

citaat:Geplaatst door skyline

Karaoke is nog steeds hot blijkbaar. Alleen als je vervelende dronken mensen aan het zingen hebt, moet je ze wel in de gaten houden, zag laatst bij een collega dat een heel stel dronken dropjes ook een deuntje wouden zingen maar ondertussen is 1 zo'n zgn. grappenmaker er met een dure microfoon vandoor gegaan, gewoon ff de xlr er uit getrokken en weg was de microfoon, de jongen was nergens te bekennen in de drukte en de dj was zijn microfoon van 300 euro kwijt, []
                  Truuckje bij zaalmicro's:
                  Maak een microfoonset waar je de ontgrendelknop in de XLR onklaar maakt. of zet een schroefje. Dan kun je niet zonder gereedschap het snoer van de microfoon trekken.

Wil je niets verbouwen aan de spullen kun je ook nog met grote krimpkous tijdelijk het snoer aan de microfoon krimpen. Dat laatste heb ik veel gedaan toen roger daltrey nog in de geheugens van bandjes zat... ik wor'oud
                  lekker belangrijk!

Comment

• rubinioow
                    • Dec 2003
                    • 47

licht er aan wat voor een plubliek je hebt.
                    bij een klasse avond is het leuk.
                    maar er is soms puliek dat dan iets anders gaat zingen.
                    zelf heb ik er nog geen want,
                    ik probeer zelf ook drive inn shows te geven maar ik heb een laag budget en wil graag 2e hands kopen dus koop ik een karaoke set pas later...

Comment

Working...