Wat voor huurprijzen ?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mr Dj
    • Jan 2002
    • 836

Wat voor huurprijzen ?

Hoi,
    Ik heb mijn setje bijna af en wil het dan ook gaan verhuren. nou zit ik alleen met het probleem.....WAT MOET IK ER IN ***SNAAM VOOR REKENEN ?? daar heb ik echt geen idee van. (ik wil natuurlijk namelijk niet onder de prijzen gaan zitten, vinden andere niet zo leuk, maar er ook niet over) het setje bestaat uit:

flightcase met daarin:
    1x behringer dx1000
    1x dubbel cd speler denon 2000F
    (Later 1xbehringer autocom)
    1x mic (AKG ?)of shure sm58

evt: 1xminidisk, 1xcassete, 1x sl1210,(anders bijhuren)

geluid:
    2X sub (18" 700W RMS)
    2x top (hoogtwaarschijnlijk 10"/1" 300W RMS)
    AMPS: weet ik nog niet, minimaal 2x800RMS op de subs en minimaal 2x400 op de top's
    1x behringer crossover
    1x behringer autocom

Evt licht:
    Eigen licht: truss (3m) of 2 statieven
    botex chaser, 4x par 56
    2x moonflower
    1x ?? lichteffect
    1 tot 2 rookdozen
    evt: 1x wildmoon

(extra licht kan ik zo lenen: 16par's scan's strobo's effecten enz, maar de prijs daarvoor zie ik dan wel)

- alles incl aanverwante artikelen: kabels, mic-statief, zwart doek voor over de tafel onder de flightcase met mixer enz. (heb nog geen volledig meubel

Dit is wat ik dus van mezelf heb, meer kan ik altijd lenen en anders bijhuren. vervoer heb ik ook zelf. maar wat kan ik nou bijv voor die 1e set rekenen (kleine drive-inn) en wat kan ik bijv rekenen voor zo'n spraaksetje voor waar effe iemand buurt, misschien even en klein optreden van een dansgroepje ofzo en dan voor de rest achtergrond muziek (ik neem aan dat men daar niet zo een paar 100 euro voor over heeft)

dus doe eens een gooi want ik zou het echt niet weten.(ik blijf er trouwens over het algemeen niet zelf bij)

(ik heb zomaar gauw wat getekend, let dus niet op afmetingen want die truss moet bijv langer)

Maar ik heb Denon (en hoe)
  • moderator
    Moderator
    • Apr 2001
    • 5946

Niet om flauw over te komen, maar dit onderwerp is reeds meerdere keren bediscussieerd.
    Het is zoals je ult begrijpen niet mogelijk om jou een prijs te noemen waarmee je aan de slag kunt.

Op jouw situatie zijn nameljik veer meer dingen van toepassing die uitmaken wat je kunt vragen. Lees het onderwerp "marktverziekers" voor een hele nuttige en uitgebreide discussie om te kijken welke factoren jouw prijs bepalen.

Heel kort kan je stellen dat:[list][*]Reeds opgebouwde klantencontacten al prijsafspraken met zich meebrengen[*]Je mede afhankelijk bent van je hoeveelheid concurerende bedrijven bij jou in de buurt[*]Een leek het verschil niet ziet tussen een rack vol met behringer en een rack vol met BSS[/list]

Moderator J&H Licht en Geluid Fora
    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• PowerSound
      • Nov 2001
      • 1892

Ik zou beter uw tekentalent verhuren !

Site updated ! Waarom met nieuw als het met oud ook goed gaat ?
      PSL Bvba powered by
      L-Acoustics dV-Dosc / Arc / dV-Sub / SB28 / 112P / LA8
      Yahama LS9-32 / MC7L-48
      Grand MA Full Size / Light / Avolite 2008 / Tiger
      Martin MAC250 Krypton / Wash / 700 Profile / Atomic

Comment

• Mr Dj
        • Jan 2002
        • 836

nou ik vraag dit omdat ikzelf denk dat de huurprijs niet hoger als 50,- zou kunnen bedragen, en als dit eigenlijk te weinig is vind ik het toch jammer, want je kunt het bijv de keer erop niet zomaar voor 100,- verhuren

Comment

• tididi
          • Aug 2001
          • 352

citaat:
          nou ik vraag dit omdat ikzelf denk dat de huurprijs niet hoger als 50,- zou kunnen bedragen, en als dit eigenlijk te weinig is vind ik het toch jammer, want je kunt het bijv de keer erop niet zomaar voor 100,- verhuren

als dit per uur is is het een redelijk bedrag om te starten
          het ligt er ook aan of je veel ervaring hebt!
          denk eraan als er wat kapot gaat moet je het ook weer kunnen vervangen en dat brengt dus ook kosten met zich mee

laat je ook niets wijs maken doordat mensen zeggen dat t allemaal te duur is ,vraag maar of zij dan goedkoper muziek kunnen leveren.
          kijk ook eens naar andere verhuursites kan je een beetje vergelijken.

verder veel succes ! en doe wat je ook zelf denkt wat t beste is!!!

p.j
          p.j

Comment

• Mr Dj
            • Jan 2002
            • 836

jah nou heb ik iemand die alleen mijn subjes wil huren (kennis) maar ik denk niet dat ik daar veel voor kan vragen (is een stichting, heeft bijna geen buget) maar ik krijg zo wel wat bekendheid, want hij kent heeeel veel mensen in die brance

Comment

• PowerSound
              • Nov 2001
              • 1892

Die 2 subs, als ze goed afgewrkt zijn, kan je gemakkelijk 15€ huren voor een avond. En bv. 25€ met versterking.

Het is maar een voorbeeld hé.

PSL Bvba powered by
              Yahama LS9-32 / MC7L-48

Comment

• Merijndj
                • Mar 2001
                • 660

Ik zou zeggen tussen de 100 en de 200 euro de avond (gerekend vanaf 20.00 tot 24.00).

Ik zeg er eerlijk bij: Ik heb anders geen idee!!!

citaat: Die 2 subs, als ze goed afgewrkt zijn, kan je gemakkelijk 15€ huren voor een avond. En bv. 25€ met versterking.
                Hoe krijg je die euro tekentjes erbij???

groet,

MerijnDJ

Comment

• PowerSound
                  • Nov 2001
                  • 1892

€€€€€ = ALT GR + E

PSL Bvba powered by
                  Yahama LS9-32 / MC7L-48

Comment

• CyberNBD
                    • Aug 2000
                    • 1318

Die 18" subjes zitten hier in de verhuur voor 35 euro ex versterking per paar, het setje met 2 subs, 2 10/1 topjes, 2 statieven en versterkerrack heb ik op €125,- in de verhuurprijslijst staan.
                    Kleine drive in, zoals jij het noemt mag dus wel minimaal een eurootje of 200 opbrengen voor 4u incl bediening. Hangt ook een beetje van je concurrenten en omgeving etc af, zoals ralph al zei. Ik kan dat setje, maar dan met 2 tracks, T4tje en rookdoosje als licht makkelijk wegzetten voor 250 euro voor 4 uurtjes, met 50 euro per uur extra, en dat is het nog aan de goedkope kant.

Maar ik heb ...kijk maar op m'n site...
                    Greetzzz,
                    Tom
                    CyberDance Sound & Light -- Turbosound Flashline & FlexArray, LabGruppen, Midas, HES Solaspots & GrandMA2

Comment

Working...