Licht Setje... doe ik het zo goed ???

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bob
    • Jun 2002
    • 333

Maar ze moeten toch wel zo stevig zijn dat ze tegen dagelijk gebruik kunnen mits je ze netjes behandeld

Groeten Bob

Comment

• speakerfreak
      • May 2002
      • 1446

keb net ook ff naar die van mij gekeken en die zijn ook van dts tot nu toe blijven ze volledig heel ( dus ook diendraai knop) maar ik gebruik ze maar weinig

speakerfreak was here....
      Derbi Gpr Project aan de gang

Comment

• speakerfreak
        • May 2002
        • 1446

keb net ook ff naar die van mij gekeken en die zijn ook van dts tot nu toe blijven ze volledig heel ( dus ook diendraai knop) maar ik gebruik ze maar weinig

speakerfreak was here....
        Derbi Gpr Project aan de gang

Comment

• Willempie
          • Jun 2002
          • 10

Allemaal hartelijk dank voor de tips. Ik heb MFL lampen besteld, het ijn toch de DTS parren geworden, want ik ga ze niet intensief gebruiken (en de prijs....) en ik zorg dat ik een statief krijg waar zeker te weten de T4 opppast.

Ik laat nog wel weten hoe e.e.a. afloopt...

Thankzzz

Willem

Roken is veiliger dan je eigen politieke partij oprichten.....
          Roken is veiliger dan je eigen politieke partij oprichten.....

Comment

• dj_lucv
            • Aug 2001
            • 616

Ik wil nu misc 16 par 56 gaan kopen, wat is dan verstandig MFL of NSP?
            Ik wil ze gaan gebruiken voor drive-in gebruik met 4 t4 barretjes en een dim-controller. Ik wil ze waarschijnlijk in truss gaan ophangen.

Comment

• FiëstaLj
              • Oct 2000
              • 2068

Tsja als je er ook wel eens dingen mee wil gaan uitlichten... dan zou ik MFP pakken

puur voor effect licht... dan NSP

Maar ik installeer Dynacord, Ev, Bss, Dateq, Pioneer, Samsung, Highend, Eurolite.... etc...
              Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

Comment

• dj_lucv
                • Aug 2001
                • 616

Dan krijg je meer die strakke stralen, lijkt mij een mooier gezicht, en voor het licht hoef je het toch niet te doen want met 16 par 56jes heb ik toch al heel veel licht bij.

Zal ik een truss kopen voor boven de dscobar of toch meer het oubliek in? Een T-vorm lijkt me ook wel mooi, gewoon een balk boven de discobar en dan in het midden 1 het publiek in. Mischien heeft iemand anders nog een ander id?

Comment

Working...