Starter, advies geluid, wat ?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bertuss
    • Jan 2002
    • 816

marquant heeft gewoon geen i-net site!
    heb zelf 2 12" liggen, alles wat nog heel is van een F100- box.
    heerlijke kutdingen.
    weet alleen dat de basspeakers 100W (RMS) kbl zijn.
    niks mis mee dus, ken kbl niet iemand hier???

Comment

• smitsie
      • Jul 2002
      • 8

hallo heb zelf 2 ts 15 van jb (250watt) en moet zeggen dat deze knallen hoor. komt echt wat uit voor heel weinig geld.
      zeer stevige box. is ooit van podium gevallen en was nog heel dus.
      weet ook wel da jb nie het beste merk is maar voor te beginnen...

mvg
      smits ronny (bsl)

Comment

• Remco-DJ
        • Aug 2002
        • 7

hooj... kep zelluf zelfbouwspeakers met luidsprekers van visaton http://www.visaton.com !!! pfek geluid... en ik zou een crown versterker aanbevelen... http://www.crownaudio.com neem GEEN skytec versterker... kep er zelf ook een en hij's al hoevaak kapot gegaan... mocht je nog vragen hebbe... meel dan effe naar remcokoi@hotmail.com

Remco
        Remco

Comment

• Remco-DJ
          • Aug 2002
          • 7

owya en neem (als je je luidsprekers zelf wilt bouwen) 21 mm MDF... klasse spul! en ik adviseer om een bouwvakker/timmerman de kasten te laten bouwen en iemand die verstand heeft van electronica de scheidingsfilters te laten maken... maar begin niet aan d*p...

Remco
          Remco

Comment

• Mr Dj
            • Jan 2002
            • 836

citaat:
            owya en neem (als je je luidsprekers zelf wilt bouwen) 21 mm MDF... klasse spul! en ik adviseer om een bouwvakker/timmerman de kasten te laten bouwen en iemand die verstand heeft van electronica de scheidingsfilters te laten maken... maar begin niet aan d*p...

Remco
            HAHAHAHAHAHA dacht ik ook, maar daar ben ik van terug gekomen. gewoon 15mm berken multiplex, ik heb er nou een sub van gemaakt en nu is hij iets van 35 kilo, (ex speaker). met MDF heb je van die kasten van 50kg en zwaarder. (in mijn geval dan)

zie topic: http://www.licht-geluid.nl/forum/top...?TOPIC_ID=5530
            voor zelfbouw kasten en je weet er geen f*ck van zie : www.pbaudio.nl

PS: ik zou even van je dialect afstappen want dat staat zeker zo netjes en pro (vooral op je site...ik zou je zo niet boeken). Ik kan ook wel in dialect gaan typen maar velen zullen er dan de ballen van snappen, oke .

Maar ik heb Denon (en hoe)

Comment

• mathijsenzo
              • Aug 2002
              • 19

Ten eerste:
              Geen D*p kopen
              Ten tweede
              geen D*ap kopen en daar dan andere speakers in gooien want de inhouds maten en basreflex maten zijn per speaker erg verschillend.

Ik zou zeggen:
              1. maak zelf een mooi setje speaker
              2. kijk op de snuffelsite voor een mooi 2ehands setje (of marktplaats, of heuff, of djgear)

Joe
              Joe
              Mathijs

Comment

• Olaf Duffhuës
                • Oct 2000
                • 2477

Waarom zou je als beginner geen DAP kopen?

Nou koopt een beginner ff doorsnee merk..Wharfdale...is ook niet te duur..en toch erg leuk..

Na een jaar komt hij erachter dat ie toch liever in het weekend op zijnn meisje ligt(of wordt door het zelfde meisje zoongeveer gedwongen te stoppen...) Dat komt erg regelmatig voor..vergis je niet..

Daar staat je dure set...die zijn geld nog niet heeft opgebracht...en je bijna niet aan de straatstenen kwijt komt...

Dus : DAP is leuk om het maximaal de eerste 2 jaar aan te kijken...En je te ontplooien in discoland...

Olaf, Duffhuës Edit Company.
                Heesch.

Theo-REET-ies gelul, dat is het..
                Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• vronnie
                  • Nov 2000
                  • 10

Beste sjarden,

waarom open je eigenlijk twee dezelfde onderwerpen. beetje overdreven toch??

-----check profiel voor cool links----

Comment

• moderator
                    Moderator
                    • Apr 2001
                    • 5946

Beste vronnie, dat was me nog niet opgevallen, maar je hebt helemaal gelijk.
                    Zal Sjarden even over zn verlegenheid heen helpen en hier een slotje aanhangen zodat de volledige aandacht naar één onderwerp kan..

Moderator J&H Licht en Geluid Fora
                    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...