Rook: antari v.s. showtec / antari z-80 v.s. z-800

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Barenski
    • Nov 2001
    • 43

Rook: antari v.s. showtec / antari z-80 v.s. z-800

Ik wil een kleine rookmachine aanschaffen, ik weet uit ervaring dat een z-80 fogger van Antari voldoende capaciteit heeft maar volgens mij kan je hier geen timer op aansluiten dus ga ik waarschijnlijk voor de z-800.

Ik heb gezien dat de foggers van showtec aanzienlijk schelen in prijs, is dit ook te merken in de kwaliteit?

het verschil tussen een antari z-80 en een z-800 is dat de 800
    "Eco advanced thermal control system " en "unicore technology" heeft.
    In hoevere heeft dat effect op de prestaties of zijn dit loze termen?

• Dave
    • Jan 2001
    • 757

Dat eco enzovoort houdt dacht ik in dat het ding, eenmaal opgewarmd, gewoon kan blijven spuiten, en niet de hele tijd moet opwarmen tussendoor. (Dat gebeurt wel natuurlijk, maar je kunt gewoon doorroken). Is wel makkelijk als je een cue hebt met rook, heb zelf meerdere malen gehad dat het ding net op dat moment aan het bijwarmen was.

U x I = Boem.

Comment

• dj_lucv
      • Aug 2001
      • 616

Dan zit da eco dus zeker niet op de antari z-80.
      Waarvoor wil je het gaan gebruiken?

Comment

• Barenski
        • Nov 2001
        • 43

hmm ja ik wil het wel kunnen gebruiken voor DJ's als voor bandjes, dan kan het inderdaad erg leuk zijn als je op het juiste moment een dot rook hebt.

Comment

• Barenski
          • Nov 2001
          • 43

citaatan zit da eco dus zeker niet op de antari z-80.
          Waarvoor wil je het gaan gebruiken?
          Ik wil het dus gebruiken voor zowel feesten met DJ's als bij bandjes, het is overigens een klein zaaltje.

Comment

• Rob
            • Dec 2000
            • 470

ik zou dan een z-1000 nemen in plaats van de z-800 want de z-800 heeft bijna net zoveel output als de z-80 en als je het alleen voor de timer doet dan zou ik het grote prijsverschil tussen de z-80 en de z-800 niet nemen. en de z-1000 heeft ongeveer 5 keer zoveel output

Rob v.d. Molen
            N.R.G Dj-Team
            " Heb je een job....huur dan Rob de lichtbob "
            Rob v.d. Molen

Comment

• Barenski
              • Nov 2001
              • 43

citaat:ik zou dan een z-1000 nemen in plaats van de z-800 want de z-800 heeft bijna net zoveel output als de z-80 en als je het alleen voor de timer doet dan zou ik het grote prijsverschil tussen de z-80 en de z-800 niet nemen. en de z-1000 heeft ongeveer 5 keer zoveel output
              Ik denk niet dat de bezoekers me dat in dank afnemen, de antari z-80 en z-800 hebben genoeg output voor onze zaal, een als ik de z-100 neem moet ik misthoorns gaan uitdelen denk ik.

Hoe zit het overigens met het verschil tussen de showtec en antari rookmachines, welk klein showtec model is te bedienen met een timer?

Comment

Working...