19'' rack in disco meubel

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jop
    • Jun 2002
    • 92

19'' rack in disco meubel

Om te beginnen: Ik heet jop janssen, 15 jaar en kom uit brabant en heb samen met een vriend een drive-in showtje. Een jaar gelden was ik hier ook al actief onder de naam newbie. Toen heb ik een jaar alleen nog alles gelezen en nu heb ik weer een vraag; namelijk:

We zijn bezig met een nieuw meubel voor de drive in show, en we hebben een bouwmarkt als sponsor dus genoeg materiaal. Nu heb ik een hele berg 19" spul wat er allemaal in moet komen, dus hebben we er 2 aluminium profieltje in gedaan waar we gaten in boren, en daar komt dat de hele meuk in. Om de hoeveel cm moeten we nou zo'n gaatje boren want dat verschild bij 1, 2 en 3he apparaten. En ik heb geen zin om elke keer als er iets nieuws bij komt er nieuwe gaten in te gaan boren.
    Dus: om de hoeveel mm moet ik een gaatje maken?

-=Me Was Here=-
    Powerd by MB-Audiosystems
  • moderator
    Moderator
    • Apr 2001
    • 5946

als je een serieus rack gaat bouwen dan hang je je apperatuur in 19" rackprofiel.
    Op de fotofora staan diverse topics met een heleboel verschillende kistjes. Gebruik de zoek functie of de FAQ op flightcase en je komt een heel eind.

Omdat het topic niets nieuws omvat een slotje

Moderator J&H Licht en Geluid Fora
    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Jeroen
      • Aug 2000
      • 1021

Nou is er iemand al es zo slim geweest om daar strips voor te maken,.. die schroef je tegen de zeikant en hoppa! Je hoeft niet eens meer te boren,... WAT EEN UITVINDING!!! DAMN,... En als je niet zo lui bent als jij ga je wel leukker boren,... word tijd dat Nico Swinkels weer komt en een eigen hobbyboppenforum krijgt.

Groeten,
      Jeroen

<-= Site is geupdate -=>
      Zie profiel voor wetenswaardigheden en contactinfo

Comment

Working...