multibarrel / multidish

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Reemski
    • Dec 2001
    • 690

Sjonge jonge.....

Geen kwaad woord over onze jonge collega's die ook beginnen met drive-in-show... Maar moeten we jullie dan alles voorkouwen..

Vroeger toen internet nog niet zo populair was, moesten we winkel na winkel af om te weten wat er te koop was. En dan leren van je fouten. En goed nadenken over wat je doet. Nu vragen jullie alles maar op het forum!! Wij kunnen toch niet beslissen wat jij moet gaan kopen.
    Je hebt argumenten gehoord en beslis op grond daarvan. Of moeten we vanavond nog even langs komen om je eten te prakken en te voeren??

Comment

• Power Balls Drive in Show
      • Feb 2001
      • 130

DANKJE Reemski!!

Ik dacht het, jij zei het

Lees al het bovenstaande nog es door en trek je conclusie. En anders ga je toch gewoon ff langs en dielert en vraag je of je ze ff mag zien?? Straks kom je hier ook nog met een post dat wij je de verkeerde lamp hebben aangesmeerd ofzo...

greetz,
      PB

Comment

• CyberNBD
        • Aug 2000
        • 1318

Yeps, tis ellende hiero .. volledig met rick en Reemski eens...

Greetzzz,
        Tom
        CyberDance Sound & Light -- Turbosound Flashline & FlexArray, LabGruppen, Midas, HES Solaspots & GrandMA2

Comment

• jop
          • Jun 2002
          • 92

Een vriend van mij heeft laatst dit effect gekocht. Een mojo spinmaster3. Lijkt op de martin acrobat alleen dan goedkoper. Er zit een 250 elc lampje in, dus voor een beginnende drive-in komt er meer dan genoeg lich uit.

die link heb ik ff snel gevonden. Nieuw kost ie ongeveer 280 Euro.

-=Me Was Here=-
          Powerd by MB-Audiosystems

Comment

• Jeroen
            • Aug 2000
            • 1021

Neem gewoon een zwaailicht

Groeten,
            Jeroen

<-= Site is geupdate -=>
            Zie profiel voor wetenswaardigheden en contactinfo

Comment