Hé ik zet ff de vragen van een maat van mij hier (heeft geen kabel enzo
....(ff voordat lui van een ander forum (begint met new-...) meteen moord en brand schreeuwen) Nou ik citeer:
Hé hallo everyone,
Ik zoek een goedkope par 56 besturing... en eigelijk ook de lampen,kabels e.d.
Liever niet aankomen met ik zou doorsparen en dan voor die en die gaan want dat kan gewoon niet omdat ik die niet mag betalen van mijn ouders (te duur) (ouders he Ik zat te denken om bv een controller te kopen met eventueel later de parren.... of is dit iets (http://www.licht-geluid.nl/winkel/Ar...id=HLEASYSHOW1)
*heb ik dan alles ineen...?? (die controller is nix ofwel?? Maar die kan ik toch altijd nog vervangen??)
Als ik bv eerst de controller koop en later de rest heb ik de keuze uit: (tussen deze zat ik te twijfelen)
*JBSystems RS 40 à 98 euro:
*Showtec Chasy à 80 euro:
*Botex CT-4005 à 97 euro:
*Botex sc-4 à 49 euro:
Welke kan ik het beste kiezen?? Het is voornamelijk voor drive inn gebruik (tot 50 à 100 personen) Ik dacht er zelf aan de rs 40. Is dit een goede keuze?
THANX A LOT
....(ff voordat lui van een ander forum (begint met new-...) meteen moord en brand schreeuwen) Nou ik citeer:Hé hallo everyone,
Ik zoek een goedkope par 56 besturing... en eigelijk ook de lampen,kabels e.d.
Liever niet aankomen met ik zou doorsparen en dan voor die en die gaan want dat kan gewoon niet omdat ik die niet mag betalen van mijn ouders (te duur) (ouders he Ik zat te denken om bv een controller te kopen met eventueel later de parren.... of is dit iets (http://www.licht-geluid.nl/winkel/Ar...id=HLEASYSHOW1)
*heb ik dan alles ineen...?? (die controller is nix ofwel?? Maar die kan ik toch altijd nog vervangen??)
Als ik bv eerst de controller koop en later de rest heb ik de keuze uit: (tussen deze zat ik te twijfelen)
*JBSystems RS 40 à 98 euro:
*Showtec Chasy à 80 euro:
*Botex CT-4005 à 97 euro:
*Botex sc-4 à 49 euro:
Welke kan ik het beste kiezen?? Het is voornamelijk voor drive inn gebruik (tot 50 à 100 personen) Ik dacht er zelf aan de rs 40. Is dit een goede keuze?
THANX A LOT

Comment