Hey!
Op mijn pioneer djm300s zit een beatmeter.
Soms heb ik de plaat gestart, en heb ik mijn koptelefoon nog niet op me kop.
Die beatmeter zegt dan al wel of hij sneller of langzamer moet, als het een erg groot verschil is geef ik de pitch-schuif op me cdj100s al vast een zet in de goede richting.
Want ook ik doe het preciezeop mijn koptelefoon, dat is gewoon naukeuriger.
Voor heel erg beginnende dj's zou het heel makkelijk zijn, die beatmeters geven de beginnens gewoon de mogelijkheid om ook matig tot redelijk te kunnen mixen.
Ik denk dus dat het best handig is voor beginnende dj's, maar gewoon niet voor gevorderden.
Ik draai ook wel eens op plaatsen waar ik geen eigen apparatuur mee hoef te nemen, en daar krijg ik mijn mixen ook perfect!
Maar je hoeft niet meteen alles af te kraken!
(PS nu gaan er weer mensen zeuren... dat weet ik zeker.)
(Ik ben tegen de beatmeter voor gevorderden, maar wel voor beginners.)
(Zelf gebruik ik hem alleen voor de stap in de goede richting, maar het gaat net zo makkelijk zonder!)
Da Massols!
Greetz Nicoooow
Nederlands zijn mijn goedste vak!
Op mijn pioneer djm300s zit een beatmeter.
Soms heb ik de plaat gestart, en heb ik mijn koptelefoon nog niet op me kop.
Die beatmeter zegt dan al wel of hij sneller of langzamer moet, als het een erg groot verschil is geef ik de pitch-schuif op me cdj100s al vast een zet in de goede richting.
Want ook ik doe het preciezeop mijn koptelefoon, dat is gewoon naukeuriger.
Voor heel erg beginnende dj's zou het heel makkelijk zijn, die beatmeters geven de beginnens gewoon de mogelijkheid om ook matig tot redelijk te kunnen mixen.
Ik denk dus dat het best handig is voor beginnende dj's, maar gewoon niet voor gevorderden.
Ik draai ook wel eens op plaatsen waar ik geen eigen apparatuur mee hoef te nemen, en daar krijg ik mijn mixen ook perfect!
Maar je hoeft niet meteen alles af te kraken!
(PS nu gaan er weer mensen zeuren... dat weet ik zeker.)
(Ik ben tegen de beatmeter voor gevorderden, maar wel voor beginners.)
(Zelf gebruik ik hem alleen voor de stap in de goede richting, maar het gaat net zo makkelijk zonder!)
Da Massols!
Greetz Nicoooow
Nederlands zijn mijn goedste vak!

edene die mijn stellig omver kan lullen krijgt van mij een kratje bier!

PS nu gaan er weer mensen zeuren... dat weet ik zeker.)
Comment