Hoi all, ik moet binnenkort meerdere rockgroepjes versterken maar ik stel me dus een serieuze vraag. Die gitaristen met hun versterkers, hoe en waar moet je het geluid nemen.
2 Mogelijkheden,
1. Een micro plaatsen voor de versterker zelf.
2. ( en hier komt mijn vraag ) het signaal direct van de gitaar nemen, maar waar ? De gitarist plugt zijn gitaar in de versterker en waar haal ik dan het signaal uit ? Zijn er op (elke) versterkers overal outputs ? Zijn die dan gebalanceerd en moet daar een DI op ?
Wat is de beste oplossing ?
Het probleem met oplossing 1 is dat wanneer die gitarsit zijn volume op zijn versterker veranderd, dat ik dan dat moet aanpassen, en ik denk niet dat dit ook zo is bij een output ( als deze bestaat).
So, zoals jullie het kunnen zien heb ik wat hulp nodig
Ik weet dat
FUCK OFF AUTOBPM USERS !!!
Viva Ypoc, Viva Contest, Viva Qsc, Viva EV, Viva JBL, Viva PowerSound !
2 Mogelijkheden,
1. Een micro plaatsen voor de versterker zelf.
2. ( en hier komt mijn vraag ) het signaal direct van de gitaar nemen, maar waar ? De gitarist plugt zijn gitaar in de versterker en waar haal ik dan het signaal uit ? Zijn er op (elke) versterkers overal outputs ? Zijn die dan gebalanceerd en moet daar een DI op ?
Wat is de beste oplossing ?
Het probleem met oplossing 1 is dat wanneer die gitarsit zijn volume op zijn versterker veranderd, dat ik dan dat moet aanpassen, en ik denk niet dat dit ook zo is bij een output ( als deze bestaat).
So, zoals jullie het kunnen zien heb ik wat hulp nodig

Ik weet dat
FUCK OFF AUTOBPM USERS !!!
Viva Ypoc, Viva Contest, Viva Qsc, Viva EV, Viva JBL, Viva PowerSound !

Comment