flightcasses voor 19' mixers

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ Tijnis
    • Mar 2002
    • 89

flightcasses voor 19' mixers

ik heb een jb 19inch mixer en ik wil daar een flichtcase voor bouwen hoe moet ik da aan gaanpakken

• CyberNBD
    • Aug 2000
    • 1318

Kzou zeggen gebruik die zoekfunctie eens, die staat er niet voor niks. Denk dat er ondertussen wel genoeg onderwerpen voorbij zijn gekomen over kistjes bouwen.

Greetzzz,
    Tom
    CyberDance Sound & Light -- Turbosound Flashline & FlexArray, LabGruppen, Midas, HES Solaspots & GrandMA2

Comment

• Aug 2000
      • 66

Was de hint van de zoekfunctie nog niet duidelijk?

Je zou eens contact op kunnen nemen met conijn(www.conijnmuziek.nl),hun maken voor jou een bouwpakket hoef je alleen de hoekprofielen ,bolhoeken,handsvaten e.d. dr op te poppen verder zit hij al in elkaar,wel makkelijk en bespaart weer wat (euro)centen.
      Daar zijn ook de lossen delen te bestellen,maar dat kan bij meerdere bedrijven..

Succes dr mee,

Groeten,

Robert

Comment

• DJ Tijnis
        • Mar 2002
        • 89

ik bedoel wel een plaate flightcase met afneembare deksel dus niet dat het een koffer wordt

Comment

• Aug 2000
          • 66

Dus..???

Lijkt me geen probleem,werkt dan opzich het zelfde als een 19"rack alleen is hij dan wat smaller he

ik zou eerst even de ZOEKFUNCTIE! bekijken voordat je nog meer vragen steldt die al meerdere keren zijn gesteldt.

Groeten,

Robert

Comment

• ralph
            Banned
            • Aug 2000
            • 2649

hallo
            UTFS

Ralph,
            Sounddesigner

Comment