Yamaha DJX IIB

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rob
    • Dec 2000
    • 470

Yamaha DJX IIB

Ik heb hier al eens eerder iets over geplaatst maar omdat hij net nieuw was kom nog niemand er wat over vertellen.

maar weet iemand al iets meer over de Yamaha djx IIb dj box.

Lijkt mij wel leuk om te kopen maar weet iemand er al iets meer over te vertellen.

Rob v.d. Molen
    Drive-in Breaktime
    Rob v.d. Molen
  • DJ YOSHI
    • Mar 2002
    • 14

Ik heb er ook één.
    Is een leuk dingetje, om zelf wat muziek mee te maken.
    Er zitten veel leuke beats in en je hebt zo een eigen nummer gemaakt. Je kunt het ook gebuiken om mee te scratchen door een ander nummer heen, is ook leuk. Ik heb ook vernomen dat je hem synchroom kan laten lopen met een platenspeler via een input die achterin zit, dit heb ik zelf nog niet geprobeerd, maar ga ik zeker nog checken.
    Je raakt zeker niet snel uitgekeken op dit dingetje sterker nog het is aardig verslavend!
    Nog vragen? stel ze gerust!
    Groetjes DJ GIRL

MSN: superjoska@hotmail.com

Comment

• ZaNyDu
      • Mar 2002
      • 137

op de yamaha site vond ik dit:
      http://www.yamaha.com/cgi-win/webcgi...PPK00005DJXIIB

ik zag iemand op de pa markt met dat ding weglopen voor 80 euro ofzo, verder zou ik niet weten wat je ermee kan..

Comment

• Rob
        • Dec 2000
        • 470

Ja bedankt ik had inderdaad al een beetje op internet gekeken maar daar zeggen ze dat het heel geweldig maar ik wou het ook wel eens horen van een onafhankelijke partij maar als jij zegt dat het een leuk ding dan ga ik er maar voor.

Rob v.d. Molen
        Drive-in Breaktime
        Rob v.d. Molen

Comment

• DJ YOSHI
          • Mar 2002
          • 14

Als je het gaat kopen moet je wel even kijken of je er een adaptor bij krijgt(waarschijnlijk niet). Ik kreeg die dus niet, maar had een passende thuis. Zo niet, moet je er los nog een kopen die wel z'on 50 euro kosten geloof ik. Of je moet net zoels ik een passende thuis hebben.
          Groetjes Joska

Comment

• ZaNyDu
            • Mar 2002
            • 137

huh? geen adaptor??? rare gasten bij yamaha...

Comment

• Jasper-Lichtbron
              • Jun 2001
              • 2155

Een standaard adapter die je in kunt stellen op verschillende voltages met verloopjes naar verschillende stekkers e.d. hoeft echt geen 50 euro te kosten hoor, die heb je voor een kleine 10 euro al, en passen op de meeste universele aansluitingen (ik weet niet waar dit op werkt?)

Greetz, DeejaysOnly (iCe)

Comment

• DJ YOSHI
                • Mar 2002
                • 14

Ja, ok maar als degene van Yamaha die erbij hoort kost wel zoiets, je kunt dan dus beter z'on andere kopen, werkt ook prima!

Comment

Working...