3 ohm homecinema luidsprekerset met 4 ohm versterker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Beginnendebeginneling
    • Dec 2012
    • 1

3 ohm homecinema luidsprekerset met 4 ohm versterker

Dit is m'n eerste topic ooit.

Om m'n situatie te schetsen: ik richt thuis een leegstaande kamer om tot home cinema. De boxen heb ik al (gekregen voor Kerstmis, helaas zonder versterker) het is de jvc SEt 5.1 met als front speakers 3 ohm 40 watt, de surroundspeakers idem. De center speaker is 3 ohm en 100 watt.

Nu zoek ik een versterker die daarmee omweg kan. Helaas vind ik nergens een 3 ohm versterker die binnen m'n budget valt. (400 euro)

Ik had deze versterker op het oog: http://www.vandenborre.be/versterker...eer-vsx-s300-s
    is dit een goede keuze? Waarom wel/ waarom niet?

alvast bedankt,
    de net begonnen beginnende beginneling
  • speakertech
    • Jan 2008
    • 1697

Originally posted by Beginnendebeginneling
    Dit is m'n eerste topic ooit.

Om m'n situatie te schetsen: ik richt thuis een leegstaande kamer om tot home cinema. De boxen heb ik al (gekregen voor Kerstmis, helaas zonder versterker) het is de jvc SEt 5.1 met als front speakers 3 ohm 40 watt, de surroundspeakers idem. De center speaker is 3 ohm en 100 watt.

Nu zoek ik een versterker die daarmee omweg kan. Helaas vind ik nergens een 3 ohm versterker die binnen m'n budget valt. (400 euro)

Ik had deze versterker op het oog: http://www.vandenborre.be/versterker...eer-vsx-s300-s
    is dit een goede keuze? Waarom wel/ waarom niet?

alvast bedankt,
    de net begonnen beginnende beginneling
    Als beginnende beginneling, zou je ook bij het begin moeten beginnen, nl het lezen van de forumregels.
    Dit forum, is een forum voor (semi) professionele geluids en lichtmensen. De apparatuur die jij bedoeld is HiFi apparatuur en valt buiten het kader van dit forum. Aan huis tuin en keuken apparaten worden heel andere eisen gesteld als aan geluidsapparatuur voor PA, theater etc. Om die reden weten we ook weinig over het gebruik van hifi apparatuur.

Speakertech
    Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
    ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

Comment

Working...