Verschil Behringer XENYX en EURORACK?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sjig
    • May 2012
    • 909

Verschil Behringer XENYX en EURORACK?

Goedemorgen,

Ik ben op zoek naar een extra mengpaneeltje en kwam 2 versies tegen ( beide van Behringer ) die eigenlijk precies gelijk zijn que functies en aansluitingen, maar de behuizing ziet er anders uit. En de eurorack is duurder.

Vandaar de vraag of iemand kan uitleggen wat nu het verschil is tussen deze 2?
  • speakertech
    • Jan 2008
    • 1697

Originally posted by sjig
    Goedemorgen,

Ik ben op zoek naar een extra mengpaneeltje en kwam 2 versies tegen ( beide van Behringer ) die eigenlijk precies gelijk zijn que functies en aansluitingen, maar de behuizing ziet er anders uit. En de eurorack is duurder.

Vandaar de vraag of iemand kan uitleggen wat nu het verschil is tussen deze 2?
    Misschien is het handig als je vertelt over welke modellen het gaat. Xenyx en Eurorack zijn series in het Behringerprogramma,

Speakertech
    Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
    ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

Comment

• sjig
      • May 2012
      • 909

Het gaat eigenlijk om de hele serie van eurorack en de xenyx ( die nu worden verkocht ), UB ( euro ) en X ( xenyx )

Comment

• mrVazil
        • Mar 2010
        • 330

ik zou durven gokken dat de eurorack reeks discontinued is en dat de xenyx hem vervangt, gewoon een cosmetische update in de meeste gevallen. Gebaseerd op het feit dat ik in de duitse shops geen euroracks meer vind.

Comment

• speakertech
          • Jan 2008
          • 1697

Originally posted by mrVazil
          ik zou durven gokken dat de eurorack reeks discontinued is en dat de xenyx hem vervangt, gewoon een cosmetische update in de meeste gevallen. Gebaseerd op het feit dat ik in de duitse shops geen euroracks meer vind.
          Ze staan allebei (nog) op de website van Behringer, dus of ze leverbaar zijn?
          Als TS de verschillen wil weten, kan hij gewoon de specificaties uitdraaien of afdrukken en naast elkaar leggen, zo moeilijk is dat niet, maar wel een boel werk en dat voor iets wat in de pro sector nauwelijks wordt gebruikt.
          Dus een beetje zelfwerkzaamheid is nooit weg, maar voor mijn normale uurtarief wil ik het ook wel uitzoeken hoor.

Speakertech
          Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
          ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

Comment

• sjig
            • May 2012
            • 909

Ja dat begrijp ik, alleen daar zit geen verschil in?

Vandaar dat ik hier vraag of dat iets met de kwaliteit / duurzaamheid te maken heeft ?

Comment

Working...