Behringer Xenyx x2442 doet raar.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • I.T. drive in
    • May 2009
    • 352

Behringer Xenyx x2442 doet raar.

Hallo,

Ik heb onlangs op een feestje de behringer xenyx x2442 gebruikt als mixer voor een drive in show.
    Via virtual dj speel ik muziek af, wat via de usb poort van de computer naar de mixer gaat.
    Dit heeft het altijd goed gedaan, maar na het laatste optreden is er een probleem onstaan.
    het is een beetje moeilijk te omschrijven, maar als ik de mixer opnieuw installeer bij apparaten, doet hij het de eerste minuten normaal. Maar na een tijdje gaat het geluid opeens op dempen en blijft daarop.
    Ik kan hem met geen mogelijkheid er weer vanaf krijgen en ik heb alles geprobeerd waarvan ik dacht dat het mogelijk was. (o.a. nieuwe drivers geinstalleerd, andere soundrivers,)
    Kortom, ik ben einde raad en misschien heeft een van jullie ooit het zelfde probleem ondervonden.
    Op google kon ik helemaal niks vinden over dit verschijnsel.
  • 4uss
    • Aug 2005
    • 578

Al geprobeerd aan een andere computer te hangen? Dan kun je bepalen of je het in je computer moet zoeken of in je mixer.

Comment

• I.T. drive in
      • May 2009
      • 352

Originally posted by 4uss
      Al geprobeerd aan een andere computer te hangen? Dan kun je bepalen of je het in je computer moet zoeken of in je mixer.
      ja, ik heb hem aan drie verschillende pc's gehangen en dan blijft het probleem

Comment

• mrVazil
        • Mar 2010
        • 330

alle pc's zelfde besturingssysteem?

Comment

• I.T. drive in
          • May 2009
          • 352

Originally posted by mrVazil
          alle pc's zelfde besturingssysteem?
          Op 2 van de drie staat windows xp SP3