Aansluiten American Audio Q-2411 PRO DJ mixer

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dekneppelvanmeppel
    • Jan 2012
    • 1

Aansluiten American Audio Q-2411 PRO DJ mixer

Allereerst moderator ,als het in een verkeerd topic staat,zet het dan voor mij in het goede topic.

Ik heb een American Audio Q-2411 PRO DJ mixer gekocht omdat ik een 1 losse componenten stereotoren,1 stereotoren (niet losse componenten) 1 USB pick-up en 1 3in 1 (cassette/radio (tuner) / Pick-Up en 1 Net MD,dit alles komt op dit mengpaneel ,welke kabels moet ik gebruiken (van de stereo apperaten ?
    De meeste hebben Phones groot en klein (en de meeste apperaten hebben een aux.

Zijn er ook mensen die mengpanelen aansluiten die profesioneel zijn daarin (die 's middags komen (eventueel kabels kopen) zodat alles werkt ?
  • speakertech
    • Jan 2008
    • 1697

Mengpanelen hebben we nog wel verstand van, maar haai faai is iets voor een haai faai forum, tenzij de haai faai apparaten voorzien zijn van symmetrishe XLR in en uitgangen.

Speakertech
    Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
    ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

Comment

• moderator
      Moderator
      • Apr 2001
      • 5946

Jemig, deze vraag wordt in de handleiding van je apparaten beantwoordt.
      Echt waar!

Met recording of broadcast heeft je vraag niets te maken, onderwerp even verplaatst naar Newbie/startersvragen

Je stelt je vraag niet zomaar, met de handleiding erbij kom je er blijkbaar niet uit, kan gebeuren!

Het mengpaneel wat je hebt aangeschaft heeft tulp aansluitingen, deze noemen we ook wel Cinch of RCA ( geen idee hoe ze in jouw handleiding heten.)

Grote jack ken ik, daarmee bedoel je hopelijk een 6,3mm stereo of mono jack.
      Mini jack ken ik ook, dat is een 3,5mm stereo jack, zoals je in je iPhone/mp3 player steekt

Wat je doet:
      Je sluit alle geluidsbronnen aan op het mengpaneel, van bijna alle geluidsbronnen die je opsomt is dit een line signaal, vermoedelijk ook op je USB draaitafel.
      Soms heb je op die apparaten een switch waarmee je kunt schakelen tussen Phono en Line.

Aansluiten is eenvoudig, geen hogere wiskunde, geen afgeronde universitaire opleiding voor nodig. Alle forumbezoekers kunnen het en geloof me, daar zitten heeeeeeele simpele zielen tussen (no offence intended!)
      Ik bedoel maar te zeggen: gaat jou ook lukken!
      Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...