Kan niet kiezen heb hulp nodig over licht !

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dutchrobindj
    • Nov 2011
    • 10

Kan niet kiezen heb hulp nodig over licht !

Beste mensen,

Ik kan niet zo goed kiezen, omdat ik nog niet zo veel ervaring heb. Ik heb zelf 1 led par 56 van showtec, die het erg goed doet. Nu ik weer geld heb, wil ik graag gaan investeren in meerdere lichten.

Alleen ik weet niet zo goed welke, ik zit te denken aan nog zo´n led par alleen weet niet hoe die twee samen gaan via geluid. Als ze allebij reageren kan heb volgens mij nog een zootje worden!

Kun je daar niet iets op doen ofzo, zonder daar al te veel geld aan uit te geven?

Ook heb ik nog een STATIEF nodig, om de lampen aan op te hangen.. ik zat te denken aan http://www.bax-shop.nl/normale-stati...t-details.html omdat die niet zo duur is en goede recenties heeft, alleen komt deze pas over 6 weken!!!!

Kunnen julie me helpen?

mvg
    Last edited by admin; 23-11-11, 09:21.
  • laserguy
    • Jun 2003
    • 2755

Ten eerste heb je al een gelijkaardige discussie lopen op dit forum. Ga je echt het ganse forum volkladden? Dat is niet netjes.
    Ten tweede heeft dit forum ook een webshop. Het is daarom ook niet echt netjes hier te linken naar producten van een concurrent.
    Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• dutchrobindj
      • Nov 2011
      • 10

helaas is Bax shop echt goedkoper..

en ik kan trouwes nergens een zelfde soort forum vinden -,-

Comment

• moderator
        Moderator
        • Apr 2001
        • 5946

Goedkoper, maar niet leverbaar...
        Tientje duurder, wel leverbaar: http://www.licht-geluid.nl/shop/p-39...-22-meter.aspx

Geen idee welke uitvoering van een LED par je hebt, de meesten kan je aan elkaar linken, zo is de eerste de master, andere zelfde apparaten die je erop aansluit volgens dan de master.
        Een eenvoudige manier om gen zuurstok van kleurtjes te krijgen zonder met een dmx sturing te werken.

Het linken naar andere webshops is een kwestie van beleefdheid, iets om over na te denken.
        Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• dutchrobindj
          • Nov 2011
          • 10

die had ik al wel gezien, en die leek mij ook wel wat...

alleen ik snap echt niet hoe je dan geen zooitje maakt via microfoontje in de led par, ZONDER DMX PANEEL

EN dan nog een vraagje.. Kan mijn showtec led par 56 ook op BV op een ADJ statief ?
          Last edited by dutchrobindj; 22-11-11, 21:40.

Comment

• moderator
            Moderator
            • Apr 2001
            • 5946

Wanneer je deze apparaten op elkaar aansluit, dan maak je de eerste de 'master', het apparaat waarvan het microfoontje werkt.
            De andere apparaten stel je in als 'slave', die volgen dan het signaal wat ze van de 'master' ontvangen.

De microfoontjes van de ledparren die als slave worden aangestuurd werken dan niet, zo voorkom je kleurensoep.

Showtec parren aan een ADJ statief: ik zie je probleem niet.
            Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• tha_dj
              • Jan 2004
              • 375

Originally posted by moderator
              Goedkoper, maar niet leverbaar...
              Tientje duurder, wel leverbaar: http://www.licht-geluid.nl/shop/p-39...-22-meter.aspx
              Tja, en dan nog wacht men liever, want is toch 10 euro !!!
              Alleen denk dat je hem pas over 8 weken hebt, want over 6 is de kerst !!!
              Had je mooi dat ding al 2 keer of meer kunnen verhuren en cashen, maar ja !!!
              DAT TIENTJE ( Wat BAX waarschijnlijk ook duurder wordt vanwege wisselkoersen, enz )

En wel komen voor info hier, omdat bij de BAX het waarschijnlijk NIET de moeite is...........
              Wees toch eens wijs, en leer dat een hogere prijs ook betere service, enz betekend en dat levert aan het eind meer op.
              your light !

Comment

• dutchrobindj
                • Nov 2011
                • 10

Originally posted by moderator
                Wanneer je deze apparaten op elkaar aansluit, dan maak je de eerste de 'master', het apparaat waarvan het microfoontje werkt.
                De andere apparaten stel je in als 'slave', die volgen dan het signaal wat ze van de 'master' ontvangen.

De microfoontjes van de ledparren die als slave worden aangestuurd werken dan niet, zo voorkom je kleurensoep.

Showtec parren aan een ADJ statief: ik zie je probleem niet.
                sorry, ik snap het nog steeds niet ;$

Comment

• dutchrobindj
                  • Nov 2011
                  • 10

Originally posted by tha_dj
                  Tja, en dan nog wacht men liever, want is toch 10 euro !!!
                  Alleen denk dat je hem pas over 8 weken hebt, want over 6 is de kerst !!!
                  Had je mooi dat ding al 2 keer of meer kunnen verhuren en cashen, maar ja !!!
                  DAT TIENTJE ( Wat BAX waarschijnlijk ook duurder wordt vanwege wisselkoersen, enz )

En wel komen voor info hier, omdat bij de BAX het waarschijnlijk NIET de moeite is...........
                  Wees toch eens wijs, en leer dat een hogere prijs ook betere service, enz betekend en dat levert aan het eind meer op.
                  mij maakt het niet zo veel uit of ik een tientje of twintigje meer kwijt ben, voor wat meer kwaliteit !

Comment

• renevanh
                    • Oct 2004
                    • 2371

Wat BAX waarschijnlijk ook duurder wordt vanwege wisselkoersen, enz )
                    Bax is een Nederlands bedrijf en sinds de euro heb je weinig met wisselkoersen meer te maken...
                    Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• dutchrobindj
                      • Nov 2011
                      • 10

http://www.licht-geluid.nl/shop/p-17...met-t-bar.aspx

wat hiervan ? op een http://www.licht-geluid.nl/shop/p-73...dmx-zwart.aspx (hier heb ik er al een van)

Comment

• tha_dj
                        • Jan 2004
                        • 375

Originally posted by renevanh
                        Bax is een Nederlands bedrijf en sinds de euro heb je weinig met wisselkoersen meer te maken...
                        Ja, als je het zo bekijkt !!!
                        Maar veel is toch echt IMPORT uit China en andere verre oorden, waar ze dollars prefereren boven euro's !
                        En of dat eigen import of via importeur is, maakt niet uit. Lage euro is weinig dollars dus prijsje omhoog !!!

Maar goed, zat er bij die ene lamp GEEN handleiding ofzo ????
                        Google het dan !!!
                        Is toch ook je een beetje interesseren voor je vak en inlezen in de materie.
                        your light !

Comment

• renevanh
                          • Oct 2004
                          • 2371

Ja, als je het zo bekijkt !!!
                          Maar veel is toch echt IMPORT uit China en andere verre oorden, waar ze dollars prefereren boven euro's !
                          En of dat eigen import of via importeur is, maakt niet uit. Lage euro is weinig dollars dus prijsje omhoog !!!
                          Maar dat telt voor elke verkoper. Al dat soort ongein zit al lang en breed verrekend in de verkoopprijs, of dat nou 50.000 voor een auto of 30,- voor een statiefje is, bij die prijs die je in een webshop als J&H vindt komt niks meer bij.
                          Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

Working...