CPA sub-sat set

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • rickie
    • Apr 2002
    • 2

Heb zelf totaal geen goede ervaring met conrad duz ik zou het zeker niet doen!!! maja je moet het zelf weten!

groeten!

Comment

• moderator
      Moderator
      • Apr 2001
      • 5946

rickie: Het leuke van een forum is dat je je mening kunt geven...

Doe dat dan ook!
      Niet alleen maar zeggen dat je een slechte ervaring hebt, maar ook aangeven wat je ervaring was, met welke spullen onder welke omstandigheden en eventueel ook waarmee je vergelijkt.
      Dan heeft zo'n reactie als hierboven iets meer nut :-)

Moderator J&H Licht en Geluid Fora
      Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• bertuss
        • Jan 2002
        • 816

citaat:
        Heb zelf totaal geen goede ervaring met conrad duz ik zou het zeker niet doen!!! maja je moet het zelf weten!

groeten!

dit slaat dus lekker nergens op. admin heeft gelijk. ik heb goede ervaringen met de conrad. zeker wat betreft licht/geluids apparatuur.
        1 ding is zeker, weet wat je koopt! en wat je er voor betaald.
        meestal betaal je meer, maar zeker niet altijd.!!! als je slechte ervaringen hebt gehad, laat het even weten......
        aangezien ik de starter was vandittopic, laat ik even weten dat ik de sub/sat set niet heb gekocht. niet vanwege de naam, Conrad Pro Audio, maar domweg omdat ik aan zelfbouw setje ben begonnen.
        ik ben wel zeker benieuwd hoe die klinkt, en of de meesten van dit forum gegronde redenen hebben om cpa af te kraken, of dat de meeste gewoon met de meute meelullen.

Comment

• RDH
          • Aug 2001
          • 298

Ik heb een slechte ervaring met conrad en ik zal vertellen waarom --> ik heb 3 woofers eruitgeblazen zonder clip.

en ik vind het hoog uit die plastic piezo's niet klinken

Comment

• Jasper-Lichtbron
            • Jun 2001
            • 2155

Lolz, tja als ik een 150watt subje op een 300watt amp zet krijg ik die ook wel kapot zonder te clippen hoor... details ?

Greetz, DeejaysOnly (iCe)

Comment

Working...