Hallo
Ik heb een vraagje, ik speel nu een paar jaartjes elektrisch gitaar en wil graag een versterker gaan bouwen, 1 omdat die die ik nu heb niet goed meer werkt, 2 omdat ik het leuk vind en 3 omdat het bij mijn opleiding past dus kan ik een beetje oefenen
ik zoek iets tussen de 100 en 350/450 euro, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
Groeten
distruct

Ik heb een vraagje, ik speel nu een paar jaartjes elektrisch gitaar en wil graag een versterker gaan bouwen, 1 omdat die die ik nu heb niet goed meer werkt, 2 omdat ik het leuk vind en 3 omdat het bij mijn opleiding past dus kan ik een beetje oefenen
ik zoek iets tussen de 100 en 350/450 euro, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
Groeten
distruct

. Ik ben niet zo geweldig in de elektronica, maar waar ik ineens aan moet denken is een losse voorversterker en een stevige eindtrap (2 losse ontwerpen) in 1 behuizingen, eventueel bij de speakers in. Op die manier kan je functies als EQ enzo kiezen zonder meteen aan een te hoog of te laag versterkervermogen te zitten, maar zoals gezegd, ik weet niet of dat kan.
Comment