Mac 205 Entour vraagje

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pim Scheper
    • Sep 2011
    • 6

Mac 205 Entour vraagje

Ik heb hier een paar macjes staan en aangesloten op mijn lichttafel.
    Alle functies werken prima behalve kanaal 1.
    De shutter gaat niet open, maar de macjes starten helemaal opnieuw op wanneer ik de schuif helemaal open zet.

Wat doe ik fout?
  • moderator
    Moderator
    • Apr 2001
    • 5946

Wanneer je de dmx chart van dit kopje erbij pakt dan zie je dat je met het op 255 zetten van dit kanaal je spot een reset geeft...
    Last edited by moderator; 09-09-11, 20:55. Reason: tiepvaudje
    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• DJ Antoon
      • May 2005
      • 1681

Originally posted by moderator
      Wanneer je de dmx chart van dit kopje erbij pakt dan zie je dat je met het op 255 zetten van dit kanaal je spot een reset geeft...
      Maar hij heeft een MAC205! Ben wel benieuwd wat voor lichttafel, toch geen scenemaster met een entour...

Comment

• moderator
        Moderator
        • Apr 2001
        • 5946

Kan je proefondervindelijk melden dat het werken met een mac entour (no smiley) volkomen ruk werkt op een pearltje.
        Locate fixture, poef....reset.
        Uiteraard valt daar netjes omheen te werken, maar heel handig gekozen van die martin boyz vind ik het niet. Meeste spots hebben en macro kanaal voor dit soort functies.

Ben wel benieuwd: Pim, fijne gozert, had je wat aan mijn opmerking?

Comment

• JeroenVDV
          • Mar 2004
          • 963

Originally posted by moderator
          Kan je proefondervindelijk melden dat het werken met een mac entour (no smiley) volkomen ruk werkt op een pearltje.
          Locate fixture, poef....reset.
          Uiteraard valt daar netjes omheen te werken, maar heel handig gekozen van die martin boyz vind ik het niet. Meeste spots hebben en macro kanaal voor dit soort functies.
          Dat is een fout in de personality op de Pearl, niet een fout of rare keuze in de fixture. Als je Mac 250 Entours voor je show kunt kopen, kun je ook een tafel kopen die prima om kan gaan met reset op hetzelfde kanaal als shutter. En (helaas, ik moet het toegeven...) zelfs een Pearl kan dat prima. Moet je wel een kloppende personality-file hebben.
          Creating shows beyond Imagination

Comment

• moderator
            Moderator
            • Apr 2001
            • 5946

Eens Jeroen, 100%!
            Wel iets wat je verrast wanneer je met veel fixtures hebt gewerkt waarin het geen problemen opleverde, dan zorgt zoiets voor een uitzoekklusje waar je op niet op zit te wachten.

Comment

• JeroenVDV
              • Mar 2004
              • 963

Absoluut een vervelende verrassing. Gelukkig is zo'n file vrij makkelijk aan te passen. Vind het overigens wel de verantwoordelijkheid van de support-afdeling van Martin om dit soort dingen te checken en verhelpen.
              Creating shows beyond Imagination

Comment

Working...