2e hands subjes voor jeugdhonk

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • NesCio01
    • May 2010
    • 1987

Het onttrekken aan het (jaar)subsidiebudget van een bedrag
    wat dan op de kolommenbalans terugkomt t.b.v een
    doelreservering,
    valt doorgaans ook onder 'opmaken' .

In principe moeten doelreserveringen worden
    toegelaten, echter kunnen de kleine lettertjes
    dit tegengaan.

Ook in het jeugdhonk zal eens nieuw meubilair,
    koelkast, audiogear etc. moeten komen?

grtz
    Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

Comment

• renevanh
      • Oct 2004
      • 2371

Originally posted by NesCio01

In principe moeten doelreserveringen worden
      toegelaten, echter kunnen de kleine lettertjes
      dit tegengaan.
      Als de betreffende subsidie er eentje is voor activiteiten (activiteitenbudget dus waarbij de norm qua aantal activiteiten door de subsidieverstrekker is vastgelegd) dan is een doelreservering meestal niet toegestaan.

Hangt dus heel erg sterk van de subsidie af en vooral het potje waar het uitkomt.
      Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• tha_dj
        • Jan 2004
        • 375

En dan de HAM vraag !!!

Als JIJ de enigste bent die het HONK opent, beheerd, daar draait, enz.....
        Dus kan je ze af en toe lenen voor ( eigen gewin ) !!!!

Je zelf over een PRO set beschikt en op zoek gaat naar een setje subs van RUK kwaliteit voor X aantal keer per jaar.

Je dan niet gewoon je eigen PRO setje X aantal keer meeneemt voor € 25,- per keer, en er zelf over draait ( dus weinig risico op schade ).

Heeft het honk GOEDE subs, zijn ze ook beschikbaar als JIJ beschikbaar zijn, is het HONK goedkoop uit, en verdien je er nog een extratje

TJA........zo simpel dat leven.....en de rest van de dingen lekker op de toppen blijven draaien.

Maar goed, IETS zegt mij dat JIJ liever af en toe die subs leent, zodat je die zelf niet hoeft te kopen

Anders kies je voor de weg met de minste weerstand.
        your light !

Comment

• NesCio01
          • May 2010
          • 1987

laatste off topic:

als het geld van een activiteitensubsidie is, dan is de
          aanschaf van hardware niet juist, denk ik zo,
          tenzij je de aanschaf een activiteit wilt noemen ?

grtz
          Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

Comment

• renevanh
            • Oct 2004
            • 2371

Als je terugkerende activiteit als een disco avond hebt kan je die hardware wel uit het activiteitenbudget halen, moet je het alleen als kosten voor een langlopende activiteit maskeren
            Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• tarpan
              • Dec 2008
              • 266

het heet toch niet voor niets een SUB-sidie?
              als je bij de brom zit...

Comment

• vdlaanlichtengeluid
                • Jun 2010
                • 640

Tja, het gaat nu eenmaal zo met jeugdhonken. Ook nog is belangrijk wie er bij de gemeente beslissen of jij je subsidie wel krijgt of niet. Is je arm niet bruin genoeg heb je pech.

Ik snap best dat hij niet elke week met zijn set wil zeulen naar een jeugdhonk Heb ik ook een tijd gedaan totdat ik daar gewoon een ruimte ging huren om mijn spullen te stallen omdat het thuis niet meer pastte...

Comment

• dj-inkognito
                  • Jun 2011
                  • 416

Originally posted by radioactivediscoshow
                  Tja, het gaat nu eenmaal zo met jeugdhonken. Ook nog is belangrijk wie er bij de gemeente beslissen of jij je subsidie wel krijgt of niet. Is je arm niet bruin genoeg heb je pech.

Ik snap best dat hij niet elke week met zijn set wil zeulen naar een jeugdhonk Heb ik ook een tijd gedaan totdat ik daar gewoon een ruimte ging huren om mijn spullen te stallen omdat het thuis niet meer pastte...

dat is idd de reden, huis-jeugdhonk = 45km heen + 45 terug......

ze zijn hier zelfs met een protest bezig omdat ze het hele gebeuren alle subsidies willen ontrekken dus zo makkelijk gaat het idd allemaal niet.

@ tha-dj

ik weet niet wat ik met mijn pro-set in dat honk moet maar de boel hoeft niet uitelkaar te donderen, + nog erbij dat het een hels gesjouw is.

2x Top IVEN audio 15/2'' 1200W met RCF
                  2x Top IVEN audio 15'' extra mid-unit 750W voor grotere setups
                  8x SUB 18'' Hybride 1200W met RCF

Totaal ruim 10KW aan vermogen
                  ff in een ruimte knallen van 13x19? hoezo wapperende broekspijpen.

de set die er nu staat zonder subs is een vaste installatie en dat word dan met de subs ook "soort van "gedaan dmv vaste kabels aanleggen zodat de subs uit de opslag kunnen, inprikken en knallen maar als er dan een normale activiteit is staan die krengen niet in de weg,
                  "TheDanceFloorIsYours!" www.dj-inkognito.nl "TheSoundOfSilence"

Comment

• laptop
                    • Jan 2009
                    • 187

Twee van jou subsjes zijn al meer dan zat, dus als je die dan "verhuurt" voor de evenementen die wat extra`s nodig hebben ben je er toch al ? Aangezien je dan toch die kant op moet. Heb je kwalitatief aardig wat beters staan dan die dap`s, En JA ik ken die dap`s en nee ik heb ze al lang niet meer. Ik heb ze na twee keer gebruiken weer verkocht, omdat ze niet goed klonken.

Comment

• vasco
                      • Oct 2003
                      • 2567

Neem je twee sub's mee. Gerekend met de door jouw genoemde waarde 2,4KW piek neem ik aan. Je hoeft dit zelfs niet geheel open te draaien hoor, teveel kun je prima terug nemen maar een tekort niet bij geven (al denken sommige DJ's van wel). Meer dan genoeg voor het honk, daar heb je echt niet je hele set voor nodig van meer dan 10KW die je nu opnoemt. Dat in elkaar donderen is dan ook een loze kreet in mijn ogen.

Die 45Km doe je vast niet op de fiets dus de auto rijdt al. Ik snap hiermee dan ook wel het punt van tha_dj en laptop.

Comment

• vdlaanlichtengeluid
                        • Jun 2010
                        • 640

Het zou kunnen, maar toch zou ik in jou geval gezien de situatie gewoon zorgen dat het jeugdhonk zelf de spullen heeft! Neem gewoon 1 of 2 van die JBL's en laat de rest maar waaien. Ben het absoluut met hun commentaar eens maar als je ervaring hebt met jeugdhonken ga je er totaal anders over denken.

Iedereen die denkt dat je een subsidie "even" regelt heeft er zelf nog niet veel mee te maken gehad. Zeker niet in de jeugdhonken sector. Omwonenden klagen hier namelijk altijd en daardoor is ook weer subsidie afhankelijk blahblahblah... Hoop gezeik in die sector.

Overgens, in ons jeugdhonk heb ik ook wel eens met een Setje SXA en 1 SBA top van EV gestaan en was ook al goed hoor! Die afmetingen zijn ongeveer hetzelfde als bij jou

Comment

• dj-inkognito
                          • Jun 2011
                          • 416

Het zou kunnen, maar toch zou ik in jou geval gezien de situatie gewoon zorgen dat het jeugdhonk zelf de spullen heeft! Neem gewoon 1 of 2 van die JBL's en laat de rest maar waaien. Ben het absoluut met hun commentaar eens maar als je ervaring hebt met jeugdhonken ga je er totaal anders over denken.

Iedereen die denkt dat je een subsidie "even" regelt heeft er zelf nog niet veel mee te maken gehad. Zeker niet in de jeugdhonken sector. Omwonenden klagen hier namelijk altijd en daardoor is ook weer subsidie afhankelijk blahblahblah... Hoop gezeik in die sector.

Overgens, in ons jeugdhonk heb ik ook wel eens met een Setje SXA en 1 SBA top van EV gestaan en was ook al goed hoor! Die afmetingen zijn ongeveer hetzelfde als bij jou

haha vanmorgen 2 jbl subs 18" actief besteld voor het honk 1 is betaald uit de pot de ander heb ik betaald en word netjes als huurkoop zijnde terug betaald volgend het boekje,

probleem opgelost ook geen gesjouw

btw laptop & tha dj, die subs druk je maar niet zo even in je autotje. gaat niet passen.

Comment

• vasco
                            • Oct 2003
                            • 2567

Mooi, is het jeugdhonk blij. Kijk toch ook eens naar de opstelling van de 12" speakers wat ik eerder aanhaalde. De opstelling alles vanuit de hoeken afstralen naar het midden lijkt mij niet de beste oplossing. Misschien goed om hier wat mee te doen als de subs er zijn en je de boel gaat inregelen.
                            Iedereen die denkt dat je een subsidie "even" regelt heeft er zelf nog niet veel mee te maken gehad. Zeker niet in de jeugdhonken sector...
                            Niemand heeft gezegd dat je het "even" regelt maar als je iets wilt moet je je er ook in willen verdiepen.

Wederom, doet iemand een uitspraak in dit topic met het idee dat de ander geen idee ergens bij heeft (in dit geval hoe de subs zouden klinken of hoe het bij jeugdhonken gaat) zonder te weten wie dat "zegt" en wat deze allemaal voor ervaringen heeft uit het verleden en heden.

Comment

• dj-inkognito
                              • Jun 2011
                              • 416

Originally posted by vasco
                              Mooi, is het jeugdhonk blij. Kijk toch ook eens naar de opstelling van de 12" speakers wat ik eerder aanhaalde. De opstelling alles vanuit de hoeken afstralen naar het midden lijkt mij niet de beste oplossing. Misschien goed om hier wat mee te doen als de subs er zijn en je de boel gaat inregelen.
                              .

hey vasco,

leg mij aub eens uit wat volgens jou dan de beste oplossing is.?

zo is het "OOIT" eens opgehangen door een bedrijf,, hieronder wat fotos dat je eengoede indruk hebt van de ruimte waar we over praten,

alvast bedankt

Comment

• I.T. drive in
                                • May 2009
                                • 352

Daar ga je leuke feestjes hebben met 2 JBL's

Comment

Working...