Showtec clubspot 250 spot naar wash

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • r.debruijn
    • Jun 2011
    • 3

Showtec clubspot 250 spot naar wash

Hallo allemaal,

Een tijdje geleden heb ik een moving head gekocht.
    Nu wil ik hem ook gebruiken als soort wash.
    Ik wil het prisma vervangen voor een hitte bestendige frost of voor een kleine 50mm fresnel lens.

Wat werkt er volgens jullie beter?

Mvg,

Robin
  • dj-inkognito
    • Jun 2011
    • 416

dit hoort thuis in het licht gedeelte niet bij newbies,
    "TheDanceFloorIsYours!" www.dj-inkognito.nl "TheSoundOfSilence"

Comment

• moderator
      Moderator
      • Apr 2001
      • 5946

Nee, ik heb het juist naar newbies verplaatst, mocht je verder wensen hebben die je wil doorgeven aan het moderating team dan graag per mail, zie m'n profiel.

Mensen die denken een spot te kunnen "tweaken" naar een wash beginnen, meen ik serieus, in het newbie forum. Lijkt me logisch.
      Last edited by moderator; 12-07-11, 21:52. Reason: beter leesbaar gemaakt, speciaal voor studenten Podium en Evenementen Techniek
      Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• r.debruijn
        • Jun 2011
        • 3

Nou ik heb het getest met een stukje normaal frost en het werkt toch prima. ik wil gewoon een wat zachtere beam dus niet zo'n scherpe spot.
        Ik heb het iemand al een keer zien doen.
        Dit hoort vindt ik niet in de newbies & startersvragen gedeelte plaats.
        Ik ben namelijk een student Podium en EvenementenTechniek en weet dus waar ik over praat.

Comment

• r.debruijn
          • Jun 2011
          • 3

aangezien de moderator mij niet wil/kan helpen zal ik mijn vraag maar anders stellen.
          Hoe krijg je een mooier onscherp effect met een fresnel of een frostje?

Comment

• Upgrading your system
            • May 2003
            • 1684

de meeste mensen hier nemen een wash of een spot movinghead.
            en als we ze beide nodig hebben dan nemen we ze beide.

wat ik wil zeggen is dat het waarschijnlijk moeilijk wordt hierop een antwoord te vinden.
            valt onder de categorie: ik wil graag met mijn auto fietsen.. hoe doe ik dan.
            het zal misschien wel kunnen, maar de meeste mensen kopen dan een fiets..
            Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

Working...