welke versterker?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ramontijger13
    • Dec 2010
    • 43

welke versterker?

hoi
    welke versterker zou ik het beste kunnen gebruiken voor 2 gemsound tr300 speakers? om ze vol op te laten draaien

gr
  • laptop
    • Jan 2009
    • 187

Ik zou er een labgruppen plm20000Q opzetten

Eh.. even serieus, gebruik de zoekfunctie !! hier is al meer dan genoeg over geschreven...

btw. Ik verwacht wanneer je die speakers even flink aanpakt, er niks meer van over blijft

Comment

• ramontijger13
      • Dec 2010
      • 43

hoezo niks van over blijft

Comment

• Carl
        • Nov 2000
        • 907

Als je even de moeite neemt om de zoekfunctie te gebruiken, onderwerp "welke versterker" krijg je ongeveer 900 keer hetzelfde antwoord. De kans is dus vrij groot dat dit een passend antwoord is.
        Lees dan ook meteen "even" alle onderwerpen door die hier ook zijdelings mee te maken hebben en je kennisniveau stijgt met gemak enkele honderden procenten.
        Je hebt wellicht al gezien dat er op dit forum een uitgebreide kennis aanwezig is, doe daar je voordeel mee. Ik zou zo geen onderwerp weten dat nog niet behandeld is, je moet alleen wel de moeite doen om te zoeken en lezen.

Comment

• ramontijger13
          • Dec 2010
          • 43

ja ik heb al geprobeert om het te vinden over die speakers maar dat is niet gelukt bij zoeken heb je miss een link ofzo dan?

Comment

• laptop
            • Jan 2009
            • 187

Er is niet specifiek 1 versterker het beste. Kwestie van smaak en budget... Dus enjoy lezen en luisteren. Waar je je speakers hebt gekocht kunnen ze je meestal ook wel aan een een passende versterker helpen.

Comment

• tarpan
              • Dec 2008
              • 266

een basversterker lijkt me ideaal, aangezien de website van de fabrikant zegt dat ze een frequency response van 30 tot slechts 2000 Hz hebben
              als je bij de brom zit...

Comment

• vdlaanlichtengeluid
                • Jun 2010
                • 640

heeft deze jongen die vraag niet al eerder gesteld??? Kijk gewoon eens naar Dap Palladium series en zoek dan iets uit! Dan is prijs kwaliteit van de versterker gelijk of zelfs nog hoger aan jou speakertjes...

Comment

• metalteacher
                  • Dec 2007
                  • 467

Ik vind dat er soms te weinig moderatie is op dit forum. Deze jongen stelt een vraag. En kennelijk kan hij het moeilijk vinden. En dus heeft hij mijns inziens recht op een serieus antwoord.

Ik zou zoeken naar een niet al te dure versterker van ongeveer 2x500watt continu aan 4ohm. dat zal zeker volstaan met deze speakers. merken als dap, phonic en behringer zullen goed bij deze speaker passen qua prijs/kwaliteitverhouding. wil je iets beters, en kan je iets meer besteden zou je eens uit kunnen kijken naar een tweedehands pv serie van peavey, die heeft ook nog ergens een tegenhanger bij crest.
                  Steelwing - Full Speed Ahead!!!

Comment

Working...