Behringer VMX300 USB

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bertus111
    • Jun 2011
    • 5

Behringer VMX300 USB

Hallo,

Ik ben nieuw hier, dus daarom staat het topic hier.

Ik ben opzoek naar een mengpaneeltje voor thuis gebruik, en buurtfeestjes enzo. Nu had ik laatst een nieuw mengpaneeltje van JB systems gekocht, maar dit viel toch tegen! Daarmee bedoel ik dat er veel ruis in zat. Nu was het ook wel een budget paneeltje, maar goed. Nu heb ik van iemand een behringer vmx 300 geleend, dit is voor mij prima.

Ik gebruik voornamelijk een muziek pc, daarin komen 2 geluidskaarten zodat ik op het mengpaneel 2 signalen krijg, op de pc gebruik in Virtual DJ.

Maar nu mijn vraag,
    Nu zag ik dus ook de VMX serie met USB staan. Hoe werkt dat precies die USB ingang? Kan die ingang zien als een gewone line ingang? Dus dat ik vanaf virtual DJ 2 signalen via de USB in het paneel krijg?

En als laatste, zit er ook software bij zoals bv Virtual DJ?

Ik had via internet gezocht, maar echt antwoorden op deze vragen kon in niet vinden.

Grt,
    Bart
  • Hitvision
    • Jun 2003
    • 388

Nu zijn we over het algemeen op dit forum niet zo fan van Behringer (op enkele producten na). Zoek maar eens op Behringer en lees Altijd amusant.

Maar even on-topic zoals ik het weet is zit zowel line in als out. Zoals ik het kan bekijken heb je stereo in dus een L en R op je mengtafel vanuit je laptop.

Dit is wat ik puur uit de specs haal. Geen ervaringen mee.

Suc6
    Een houtworm met plankenkoorts is nooit grappig!

Comment

• Bertus111
      • Jun 2011
      • 5

Haha oké. Ik had er inderdaad al naar gekeken. Maar ik heb thuis een vmx 300 te leen, en die is gewoon prima (iets ruis).

Misschien heeft iemand een andere optie? Wil er niet meer dan 150 euro voor kwijt zijn, 2e hands geen probleem. 3 kanaals is voldoende

Last edited by Bertus111; 30-06-11, 14:14.

Comment

• vdlaanlichtengeluid
        • Jun 2010
        • 640

Niet netjes wat je doet met die link naar een andere webshop he!

Maar als die behringer voor jou gewoon volstaat zijn werk doet, waarom niet!
        We zijn hier niet allemaal fan van behringer maar dat komt omdat hier veel Pro's aanwezig zijn.
        Alle waar is naar zijn geld! Daarom zijn hier niet veel fans van behringer.

Comment

• Bertus111
          • Jun 2011
          • 5

Oeps, had dat even niet in de gaten! Links is verwijderd.

Comment

Working...