Ik ben al een paar jaartjes een kleine dj, ik draai vaker op feestjes. Deze feestjes zijn nooit groter dan +- 150 man.
Mijn speakers zijn helaas aan vervanging toe gelukkig werkt mijn versterker wel nog naar behoren (een dap p-400)
Na wat rond vragen bij collega dj's heb ik het volgende aanbod van iemand gekregen;
1x dit skytec setje
1x dap p-500 versterker
1x Omnitronic BX-1550 subwoofer
Hier wil ik zelf dan nog een subwoofer bij aanschaffen om zo 2 subjes en 2 full range boxjes te hebben
Na hier wat rond gelezen te hebben is me inmiddels ook wel duidelijk dat skytech niet het beste spul is wat er bestaat maar ik weet niet veel over deze versterkers van skytech? De set word niet los verkocht en hij vraagt 280 euro voor zijn set, dit maakt dan 350 euro voor een nieuwe subwoofer erbij.
Mijn vraag aan jullie is:
mijn budget in gedachten houden (maximaal €350) en het feit dat ik meestal op relatief simpele en kleine feestjes draai, deze set kopen en nog een subwoofer erbij aanschaffen of iets anders? En iets anders wat adviseren jullie me dan?
Alvast bedankt
Mijn speakers zijn helaas aan vervanging toe gelukkig werkt mijn versterker wel nog naar behoren (een dap p-400)
Na wat rond vragen bij collega dj's heb ik het volgende aanbod van iemand gekregen;
1x dit skytec setje
PA Luidspreker versterker combinatie
PA versterker.
- Uitgangsvermogen 4 Ohm: 2x 200W
- Ingangsimpedantie: > 10kOhm
- Uitgangsimpedantie: 4~8 Ohm
- Signaal/ruis verhouding: 95dB
Speakers.
- Woofer: 8inch
- Vermogen: 200Watt max
- Impedantie: 8 Ohm
- Frequentie bereik: 45Hz~20kHz
- 2-Weg bas-reflex systeem
PA versterker.
- Uitgangsvermogen 4 Ohm: 2x 200W
- Ingangsimpedantie: > 10kOhm
- Uitgangsimpedantie: 4~8 Ohm
- Signaal/ruis verhouding: 95dB
Speakers.
- Woofer: 8inch
- Vermogen: 200Watt max
- Impedantie: 8 Ohm
- Frequentie bereik: 45Hz~20kHz
- 2-Weg bas-reflex systeem
1x Omnitronic BX-1550 subwoofer
Hier wil ik zelf dan nog een subwoofer bij aanschaffen om zo 2 subjes en 2 full range boxjes te hebben
Na hier wat rond gelezen te hebben is me inmiddels ook wel duidelijk dat skytech niet het beste spul is wat er bestaat maar ik weet niet veel over deze versterkers van skytech? De set word niet los verkocht en hij vraagt 280 euro voor zijn set, dit maakt dan 350 euro voor een nieuwe subwoofer erbij.
Mijn vraag aan jullie is:
mijn budget in gedachten houden (maximaal €350) en het feit dat ik meestal op relatief simpele en kleine feestjes draai, deze set kopen en nog een subwoofer erbij aanschaffen of iets anders? En iets anders wat adviseren jullie me dan?
Alvast bedankt

Comment